طارمی: کارت زردی که گرفتم درست نبود/ مهم نیست که برابر ژاپن حضور ندارم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من به خاطر دریافت کارت زرد اعتراض کردم و به نظرم اخطار داده شده درست نبود.

طارمی: کارت زردی که گرفتم درست نبود/ مهم نیست که برابر ژاپن بازی نمی کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی مقابل چین در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم دل مردم را با این پیروزی شاد کنیم.

طارمی درباره از دست دادن بازی بعدی تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی ژاپن گفت: همانطور که مشاهده کردید من نمی‌خواستم تکل بزنم و لیز خوردم و فکر نمی‌کنم برخورد شدیدی بود که داور اخطار بدهد. من به خاطر اینکه داور کارت زرد داد اعتراض کردم و به نظرم کارت زردی که گرفتم درست نبود. برخورد با بازیکن چین از نظر تصویری شدید بود، اما آن طور شدید نبود که داور به من کارت زرد داد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره غیبتش در بازی با تیم ملی ژاپن گفت: بازیکنان خوبی داریم و مهم نیست که من برابر ژاپن بازی نمی‌کنم. مهم این است که تمرکزمان را برای این بازی بگذاریم و پشت هم باشیم تا بتوانیم بازی با ژاپن را با یک برنامه ریزی خوب پیروز شویم و به فینال راه یابیم.

او درباره بازی بعدی با تیم ملی ژاپن گفت: ژاپن تیم خوبی است و همیشه جزو تیم‌های قدرتمند محسوب می‌شود و در تورنمنت‌ها همیشه عالی کار کرده است، اما ما هم تیم ملی ایران و اول آسیا هستیم و امیدوارم این بازی هم همانند سایر بازی‌های قبلی خود پیروز شویم.

طارمی درباره اینکه دروازه خالی را به اوت زد، بیان کرد: خودتان آن صحنه را دیدید و حرفی در این باره ندارم.

مهاجم تیم ملی درباره اینکه یک قدم به قهرمانی نزدیک شدید، تصریح کرد: قهرمانی را بی خیال شوید و اکنون باید تمرکزمان معطوف به بازی با ژاپن باشد. این بازی را باید پیروز شویم و بعد به فینال فکر کنیم. ما باید پله به پله جلو برویم و از اول جام نباید به فینال فکر کنیم. امیدوارم تیم ملی ژاپن را ببریم و بعد به فینال راه یابیم.


بيشتر بخوانيد:

رکورد‌هایی که تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی با چین زد

زمان دیدار تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مشخص شد

طارمی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن را از دست داد


انتهای پیام/ 

اظهارات مهدی طارمی درباره پیروزی برابر تیم ملی چین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
نرجس
۱۷:۴۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
حتماخیریتی توش بوده...؟
آخرین اخبار