سفر هیات های تجاری استان های همدان و البرز به عمان

دو هیات تجاری-بازرگانی در محل سفارت کشورمان با حجه الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان دیدار و گفت وگو کردند.

سفر هیات های تجاری استان های همدان و البرز به عمانبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ دو هیات تجاری-بازرگانی متشکل از تجار و بازرگانان استان های همدان و البرز به سرپرستی روسای اتاق های بازرگانی مذکور متشکل از فعالان بخش تجاری و صنعتی در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در محل سفارت کشورمان با حجه الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار سفیر ایران ضمن خوشآمدگویی به هیات مذکور، گزارش مختصری در خصوص توسعه مراوادات تجاری و اقتصادی فیمابین ایران و عمان ارائه نمود و بر آمادگی سفارت جهت ارائه هرگونه کمک و حمایت از بخش خصوصی ایران در راستای توسعه و گسترش روابط تجاری میان دو کشور تاکید کرد.

در ادامه روسای اتاق های بازرگانی همدان و البرز ضمن تشکر از میزبانی و هماهنگی سفارت کشورمان جهت انجام این سفر، استان های همدان و البرز را استان هایی با پتانسیل های بسیار خوب بخصوص در زمینه محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و تبدیلی و خشکبار اعلام و آمادگی برای صادرات اینگونه محصولات به عمان را اعلام کرد.

این هیات طی سفر خود به عمان، با مسئولین مناطق آزاد عمان، سازمان سرمایه گذاری عمان و تجار و بازرگانان عمانی نیز دیدار و گفتگو کردند. در این دیدارها، راه های تقویت و گسترش هرچه بیشتر روابط اقتصادی و تجاری فیمابین، بررسی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار