دهقانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل پدیده پیچیده شده است/ وزیر کشور درباره عدم رسیدگی به پرونده پدیده توضیح دهد/ رسیدگی به این پرونده باید به استانداری سپرده شود

نماینده مردم طرقبه گفت: وزیر کشور و معاون وی درباره نحوه رسیدگی‌هایشان به پرونده پدیده شاندیز توضیحات قانع کننده ای به مردم ارائه دهند.


مشکل پدیده پیچیده شده است/ وزیر کشور درباره عدم رسیدگی به پرونده پدیده توضیح دهد/ رسیدگی به این پرونده باید به استانداری سپرده شودمحمد دهقانی نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز و انفعال وزارت کشور در رسیدگی به این امر، اظهار کرد: ما هفته پیش از استاندار تقاضا کردیم که شخصا به پرونده پدیده شاندیز ورود کند.

وی افزود: استاندار قبلی این موضوع را به معاونان خود ارجاع داد و به این ترتیب افراد درجه یک استانداری اقدامی در راستای حل این مشکل انجام ندادند.

دهقانی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که اکنون مشکل پرونده پدیده شاندیز پیچیده تر شده و وزارت کشور باید حل این مساله را به صورت کلی به استاندار واگذار کرده و دخالتی نکند.

نماینده مردم طرقبه و چناران ادامه داد: بهتر است این موضوع با پیگیری استانداری از حالت قضائی خارج شود و افراد کاردان حل این مشکل را دست بگیرند.

دهقانی گفت: وزیر کشور و معاونان آقای دین پرست که مسئولیت رسیدگی به پرونده پدیده شاندیز را بر عهده داشته باید توضیحات قانع کننده ای به مردم ارائه دهند که در این چند سال دقیقا برای حل این مشکل چه اقداماتی را انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: وزارت کشور سرنوشت چند ده هزار نفر را به دست خود گرفته و در این مدت نیز کار مناسبی را برای حل این مشکل انجام نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار