آشنایی با داور دیدار تیم ملی فوتبال ایران - ژاپن/ هموطنِ داور منفور استرالیایی و عاشق کارت زرد

کریستوفر جیمز بیت استرالیایی به عنوان داور دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، کریستوفر جیمز بیت، داور ۳۴ ساله استرالیایی به عنوان قاضی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن انتخاب شد. او متولد ۱۹۸۴ است و در شغل مدیریت مالی نیز کار می‌کند.

کریستوفر قضاوتش را از سال ۲۰۰۵ در لیگ استرالیا آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ در فهرست بین المللی داوران فیفا قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۸ - ۲۰۱۹ موفق شد ۶ بازی دوستانه را قضاوت کند که دیدار کره جنوبی و ازبکستان هم در میان آن‌ها قرار داشت.  جیمز بیت در لیگ برتر استرالیا نیز (A LEAGUE) توانست قضاوت‌های زیادی داشته باشد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نیز دیدار بحرین - تایلند و لبنان - کره شمالی را در مرحله گروهی رقابت‌ها سوت زده است.

این داور مسئول کمک داور ویدئویی (VAR) دیدار تیم‌های ملی ژاپن و ویتنام بود که به درستی خطای هند یوشیدا، مدافع ژاپن را اعلام کرد و گل سامورایی‌ها را مردود نمود. او عاشق دادن کارت زرد به بازیکنان است و به طور میانگین در هر بازی پنج کارت زرد نشان می‌دهد.

البته چندی پیش روزنامه البیان امارات با انتشار گزارشی نوشت،  ۱۵ داور و کمک داور به دلیل قضاوت‌های ضعیف شان از ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ کنار گذاشته شدند و یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا به این روزنامه گفت که آن‌ها عملکرد ضعیفی داشتند و به همین دلیل کنار گذاشته شدند که نام کریستوفر جیمز بیت (داور دیدار ایران و ژاپن) در آن به چشم می‌خورد.

به هرحال امیدواریم او قضاوت خوبی در نیمه نهایی جام ملت‌ها داشته باشد، زیرا در سال ۲۰۱۵ قضاوت ضعیف بنجامین ویلیامز در دیدار ایران و عراق سبب شد تا فوتبالدوستان کشورمان از داوران استرالیایی ترس داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

ایران ۳ - چین صفر/ دیوار چین فرو ریخت، یوز‌ها به نیمه نهایی رسیدند+فیلم

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند

طارمی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن را از دست داد


انتهای پیام/

داور دیدار ایران و ژاپن مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار