رئیس اتحادیه صنایع چوب و فلز استان مرکزی خبر داد؛

تلاش برای تداوم برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان

رئیس اتحادیه صنایع چوب و فلز استان مرکزی از تلاش برای تداوم برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان خبر داد.

تلاش برای تداوم برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان محمدرضا براتی؛ رئیس اتحادیه صنایع چوب و فلز استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت گفت: تلاش داریم برای سال‌های بعد هم نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک برگزار شود.

براتی افزود: با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید داخلی برگزار شده است گفت: تاکنون پیشرفت خوبی در خصوص معرفی و رونق صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی داشته ایم.

وی اضافه کرد: با وجود کم کاری در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی برای رونق کسب و کار واحد‌های تولیدی استان مرکزی مفید است.

بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و دکوراسیون داخلی دوم بهمن ماه با حضور صنعتگران کشوری صنعت مبلمان در اراک آغاز به کار کرد و امروز آخرین روز کاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه با بیش از ۶۵ شرکت کننده تولید کننده مبلمان و دکوراسیون از استان‌های تهران، البرز، همدان، آذربایجان شرقی و مرکزی فرصتی برای ارائه آخرین دستاورد ها‌ی صنعت مبلمان و دکوراسیون ایجاد شده است.

در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌های این صنعت از جمله دکوراسیون داخلی، انواع مبلمان راحتی و کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی، آئینه و شمعدان، کالای خواب عرضه شده است.

این نمایشگاه عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در میدان امام خمینی اراک ابتدای جاده اراک_خمین پذیرای بازدیدکنندگان، علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام / ج


آخرین روز نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.