معاون وزیر صمت:

دعوتنامه‌های پیش فروش ارسالی خودروسازان ابطال شد

تابش گفت: دعوتنامه‌های پیش فروش ارسالی خودروسازان ابطال و با شرایط جدید ابلاغ می‌شود.

خودروهای پیش فروش شده تا ۳۰دیماه شامل افزایش قیمت نمی‌شوندبه‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه برگزار شده با مشتریان معترض، با بیان اینکه خودرو سازان مکلف به اجرای ماده ۴ آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند، گفت: در پیش فروش عادی باید قیمت مطابق زمان تحویل مندرج در قرار داد محاسبه شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دعوتنامه‌های پیش فروش ارسالی خودروسازان ابطال و با شرایط جدید ابلاغ می‌شود

وی ادامه داد: قیمت مذکور در تاریخ سر رسید باید مطابق سایت خودرو ساز باشد و خودرو ساز موظف است جریمه تاخیر به مشتریان را پرداخت کند. لذا خودروهای پیش فروش شده که تاریخ تحویل آنها از اول شهریور ماه تا سی ام دی ماه ۹۷ است شامل افزایش قیمت نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید: پیش فروش‌های عادی موعد تحویل شهریور تا دی ۹۷ شامل افزایش قیمت نیست


تابش تصریح کرد: وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت پیش از این نیز بارها بر اجرای دقیق قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان تاکید داشته و بر این باور است که هر گونه تعهدی به مردم عزیز باید بدون تفسیر و به صورت دقیق و شفاف اجرایی شود.

انتهای پیام/

در پیش فروش عادی باید قیمت مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامران
۱۰:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام من زامیاد دوگانه ساده آبان 97 تحویل گرفتم با قیمت جدید(55900000)یعنی چیزی حدود 13500000 اضافه نمایندگی ازم گرفته و خودرو را تحویل داده تکلیف پول اضافه ای که دادم چی میشه با کارخانه تماس گرفتم میگن بخشنامه ای به ما ندادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
سلام: وزير محترم صمت فرمودند تا 30 دي ماه، درصورتي بنده در خرداد ماه امسال يك خودرو با قيمت قطعي از كرمان موتور خريدم با تحويل بهمن ماه، درحال حاضر هم كرمان موتور جهت پيش فروش هاي قطعي خودش افزايش قيمت داده است.مبلغي حدود 35 ميليون لطفاً پيگيري نمائيد. باتشكر
آخرین اخبار