آغاز مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور در بندرعباس

مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان صبح امروز در بندرعباس آغاز شد.

آغاز مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور در بندرعباسمعاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان صبح امروز در بندرعباس آغاز شد.

علیرضا باقری افزود: مراسم افتتاحیه رسمی این رقابت ها نیز با حضور مسئولان استانی و کشوری عصر امروز در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این مسابقات با شرکت ۲۲ تیم تا ۱۳ بهمن در ورزشگاه های خلیج فارس، تختی، اروند ، ملوان و توانیر ادامه خواهد داشت.

علیرضا باقری افزود: مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی در تابستان سال آینده را دارد.
علیرضا باقری افزود: بر همین اساس استعدادیابان تیم ملی رده های سنی پایه برای انتخاب نفرات مستعد و برتر، این رقابت ها را از نزدیک تماشا می کنند.

تیم فوتبال دانش آموزی هرمزگان در دوره گذشته این رقابت ها که اواخر سال ۹۵ در بندرعباس برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک شرکت کرد.

نماینده ایران در مسابقات جهانی جمهوری چک با کسب ۴ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ باخت در بین ۲۴ تیم شرکت کننده به مقام نهم دست یافت.

انتهای پیام/ب

رقابت ۲۲ تیم در مسابقات فوتبال دانش آموزی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.