ثبت نام ۵۴ نفر برای انتخاب ۱۵ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز

دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تبریز از ثبت نام ۵۴ نفر برای شرکت در انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ارشدی دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تبریز گفت: حدود ۲۵ نفر از ۵۴ نفر در بخش بازرگانی، ۴ نفر در معدن، ۱۶ نفر در عرصه صنعت و ۹ نفر در بخش کشاورزی فعال هستند.

وی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری اتاق بازرگانی تبریز بر لزوم دقت در ایجاد و انتخابات قوی و صحیح تاکید و اظهار کرد: در کل کشور ۳۴ اتاق بازرگانی وجود دارد که ۳۶ هزار نفر عضو فعال حقیقی و حقوقی دارند.

وی افزود: تعداد یک هزار و ۹۳۰ نفر در استان آذربایجان‎شرقی عضور فعال اتاق بازرگانی تبریز هستند که ۷۰ درصد این افراد را اعضای حقوقی و ۳۰ درصد را اعضای حقیقی تشکیل می‎دهد.

ارشدی با اشاره به قدمت تاریخی و تاثیرگذاری اتاق بازرگانی تبریز اذعان داشت: برای ایجاد اتاق بازرگانی اولین قدم اعلام آمادگی افراد توانمند برای کاندیداتوری است که این مرحله طی شده و در استان ۵۴ نفر ثبت نام کرده‎اند از این تعداد حدود ۲۵ نفر در بخش بازرگانی، ۴ نفر در معدن، ۱۶ نفر در عرصه صنعت و ۹ نفر در بخش کشاورزی فعال هستند.

دبیر و سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تبریز در عین حال افزود: از افراد ثبت نام کننده ۳۳ نفر حقوقی و ۲۱ نفر به شکل حقیقی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی داشتن تابعیت ایرانی، اعتقاد به جمهوری اسلامی و نداشتن سابقه ورشکستی به تقصیر و تقلب را از شرایط عمومی شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی عنوان و تصریح کرد: افراد حقیقی شرکت کننده در انتخابات باید سابقه ۳۶ ماه عضویت فعال در اتاق و اعضای حقوقی علاوه بر ۳۶ ماه سابقه، ۶ ماه سابقه عضویت در هیات مدیره یا مدیریت عاملی داشته باشند.

ارشدی با بیان اینکه ۱۱ اسفند روز اخذ رای به شکل تمام الکترونیکی است، ادامه داد: ۸ روز قبل از انتخابات تبلیغات به مدت یک هفته شروع می‎شود و خارج از این مدت قانونی نباید اقدامی که شائبه تبلیغ داشته باشد از سوی کاندیدا‌ها صورت گیرد.

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی توضیح داد: لیست کاندیدا‌های نهایی به ترتیب الفبا ارائه خواهد شد و حداکثر دقت برای عدم تداخل آراء و اشتباه انتخاباتی صورت می‌گیرد و تردد کاندیدا‌ها در روز انتخابات در اطراف محل اخذ رای ممنوع است.

وی گفت: اعضای فعال اتاق که حداقل سابقه یک سال عضویت در اتاق بازرگانی را داشته باشند می‎توانند انتخاب اعضای هیات نمایندگان شرکت کنند.

 

انتهای پیام/ش

۵۴ نفر برای انتخاب ۱۵ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز ثبت نام کردند

برچسب ها: جهادکشاورزی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.