مهدی تاج با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد/ احتمال نرفتن رئیس فدراسیون به امارات

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان دقایقی پیش با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ملاقات کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات می‌بایست به مصاف ژاپن برود، دقایقی پیش مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال  با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ملاقات کرد و با او گفتگویی داشت.

تاج در تلاش است تا پاداش بازیکنان و کادرفنی را به دلیل پیروزی مقابل عمان و چین تامین و آن را امروز یا فردا به اعضای تیم برساند تا آن‌ها با روحیه مضاعف به مصاف ژاپن بروند. البته احتمال دارد رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل انجام یکسری کار‌های مالی نتواند به امارات برود، اما در تلاش است تا با انجام دادن کار‌های فوق، خودش را فرداشب (دوشنبه) به استادیوم هزا بن زاید (محل برگزاری بازی ایران و ژاپن) برساند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: با تفاهمی که با اعضای تیم داشتیم، قرار شد پاداش‌هایی به بازیکنان و مربیان پرداخت کنیم که تنها پاداش ۲ مسابقه عمان و چین باقی مانده که تا تلاش می‌کنیم تا امروز و فردا این اتفاق رخ دهد و دیگر بدهکاری به بازیکنان نداشته باشیم. حق طبیعی بازیکنان است و فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند تا بدهی به بازیکنان و اعضای تیم نداشته باشد و خوشبختانه فدراسیون درحال پیگیری این امر است.

او افزود: دنبال این هستم تا دیدار تیم ملی مقابل ژاپن را تماشا کنم، اما یکسری کار‌های مالی باید برای تیم انجام دهیم و ان شاالله اگر تمام کار‌ها را انجام دادم به امارات می‌روم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه (فردا) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

۳ نکته کلیدی برای ترکیب ایران بدون طارمی مقابل ژاپن

ایران یک گام تا شکستن رکورد ۴۳ ساله/ خط آتش کی روش به سمت سامورایی‌ها

انتقام گرفتیم، طلسم شکستیم و صعود کردیم

تجمید رسانه کلمبیایی از کی‌روش


انتهای پیام/

تاج با سلطانی فر دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار