مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

افتتاح ۱۲ پروژه اداره ورزش و جوانان با اعتبار ۴۱ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال در دهه فجر

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از افتتاح ۱۲ طرح و پروژه اداره کل ورزش و جوانان در این استان طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،ادهم کرد زابلی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۲ طرح و پروژه در ایام دهه فجر در اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۴۱ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح می‌شود که برای بیش از ۱۵ نفر اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.

کرد زابلی ادامه داد: افتتاح زمین چمن مینی فوتبال در شهرستان‌های مهرستان، هامون، سراوان، سیب و سوران، زاهدان، خاش، زابل، میرجاوه و فنوج از جمله طرح‌هایی قابل افتتاح در این ایام است.

وی گفت: بهسازی و نوسازی خوابگاه صالحین زاهدان، بهسازی و نوسازی خوابگاه ورزشی دهکده المپیک زاهدان نیز از طرح‌های بهسازی و نوسازی اماکن و فضا‌های ورزشی استان است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های محوری این ایام گفت: در اولین روز دهه مبارک فجر مراسم رژه موتور سواران، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، افتتاحیه نمایشگاه تخصصی ورزش، همایش پیاده روی خانوادگی و همایش خانوادگی ورزش عصرگاهی را خواهیم داشت.

این مسؤول بیان کرد: برگزاری جشنواره پرواز بادبادک ها، همایش عمومی دوچرخه سواری، تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زاهدان، جشنواره فراغت بانوان با ورزش و مسابقات طناب کشی محلات و حاشیه شهر زاهدان از دیگر برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر است.

انتهای پیام/پ

جشنواره پرواز بادبادک ها در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار