لطفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن فتنه نظام سلطه جهانی را در هم می‌پیچد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم با حضورشان در یوم الله ۲۲ بهمن فتنه نظام سلطه جهانی علیه ایران را در هم می‌پیچند.

مردم در یوم الله ۲۲ بهمن فتنه نظام سلطه جهانی را در هم می‌پیچندنصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تفاوت چهل سالگی انقلاب با سال‌های گذشته به دو تفاوت عمده اشاره کرد و گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از منظر‌های مختلفی با سال‌های قبل متفاوت است، اول اینکه وجود خود واژه چهل در فرهنگ دینی ما به عنوان نماد بلوغ و تکامل است که به فضل الهی شاهد دوره نشاط و بالندگی بیش از پیش انقلاب اسلامی و نظام اسلامی برآورده از انقلاب را شاهد هستیم.

وی افزود: نکته دومی که امسال بسیار حساس است، جنگ ترکیبی و هوشمندانه است که نظام سلطه بر کشور ما تحمیل کرده و  با هدف شوم و شیطانی  در تلاش برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام و حتی تجهیز مردم برای مقابله با نظام است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نظام سلطه مستقیم مردم را هدف قرار داده‌است، خاطرنشان کرد:  سیاه نمایی و القای ناکارآمدی نظام دینی، شبه افکنی و تحریف و عادی قلمداد کردن دست آورد‌های انقلاب اسلامی تنها بخشی از اقداماتی است که علیه ایران به آن می‌پردازند.

لطفی تصریح کرد: ما باید از ظرفیت‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی برای روشنگری و بصیرت افزایی مردم استفاده کنیم تا مردم قدر این نعمت بی بدیل نظام دینی را که به هیچ عنوان نه تنها با قبل انقلاب بلکه با کشور‌های پیشرفته جهان قابل مقایسه نیست، بدانند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص پیامی که ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برای دشمنان دارد، گفت: دشمنان کشورمان باید بدانند که راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای تجدید عهد و پیمان مجدد با اسلام عزیز، امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام رهبری است و علی رغم سختی‌های بسیار معیشت، گرانی و تورم بی‌سابقه‌ای که در کشور وجود دارد، با شکوه‌ترین مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را در ۱۳ آبان امسال داشتیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال علی رغم تمامی این مشکلات باشکوه‌ترین مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را در یوم الله ۹ دی داشتیم، در نتیجه مردم بصیر کشورمان با حضور پرشکوهشان در یوم الله ۲۲ بهمن امسال روز بیاد ماندنی را رقم می‌زنند و  هم فتنه  اخیر نظام سلطه علیه ایران اسلامی را در هم می‌پیچند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
همه ايران و اسلام را دوست دارند
آخرین اخبار