عضو جدید هیئت مدیره استقلال:

سلطانی‌فر محور‌های مورد توجه وزارت ورزش را برای اعضای هیئت مدیره استقلال تشریح کرد

کامران منزوی گفت: وزیر ورزش و جوانان نسبت به باشگاه استقلال بسیار وسواس دارد و با او در مورد مسائل این باشگاه به گفتگو پرداختم.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال: سلطانی فر محورهای مورد توجه را به من گوشزد کردکامران منزوی عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به اینکه کسانی که در هیئت مدیره استقلال فعال بودند بازنشسته شدند و مرحوم منصور پورحیدری هم دیگر در کنار ما نیست، هیئت مدیره استقلال از حد نصاب کمتر شده بود. سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نسبت به استقلال بسیار وسواس دارد. به دیدار وزیر ورزش رفتیم تا درباره حضورم در هیئت مدیره استقلال صحبت کنیم. در مورد محور‌هایی که از نظر وزارت ورزش برای تیم استقلال اهمیت دارد گفتگو کردیم و امیدوارم که بتوانیم به باشگاه استقلال سر و سامان دهیم و مسیر پیشرفتی که این باشگاه در آن قرار گرفته است طی شود و روز به روز نیز شرایط بهتر شود.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی که باشگاه استقلال دارد آیا مسئولان تیم می‌توانند شرایط را مدیریت کنند گفت: هنوز شناختی از مسائل درون باشگاه ندارم و تا جایی که می‌دانم وضعیت باشگاه بهتر از سال‌های گذشته است. سال‌های قبل در این برهه از لیگ هیچ پرداختی صورت نگرفته بود. انشاالله وارد باشگاه شویم و نسبت به مسائل اشراف پیدا کنیم کار‌هایی که در حیطه وظایف هیئت مدیره باشد با کمال میل پیگیری خواهیم کرد. یکسری امور اجرایی است که زیر نظر خود امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه است و ماه‌ها روی آن زحمت کشیده شده است. هدف ما این است که سیاست واحدی را پیش بگریم و سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

او در مورد اینکه فتحی گفته است بودجه استقلال تا ۱۴۰۱ پیش خور شده است گفت: من هنوز از صورت حساب‌های مالی اطلاع ندارم، فتحی استاد ما است و حتما همین گونه است که او بیان کرده است. اجازه دهید من وارد باشگاه شوم ببینم چه خبر است.


بیشتر بخوانید:

اعضای جدید هیئت مدیره استقلال مشخص شدند

آشنایی با سوابق اعضای جدید هیئت مدیره استقلال

مهاجم جدید فردا در تمرینات استقلال


انتهای پیام/

صحبت‌های منزوی در مورد پیوستنش به هیئت مدیره استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار