۳/۲ میلیون پوند هزینه سفر اختصاصی ترامپ به اسکاتلند

پلیس اسکاتلند از هزینه ۳/۲ میلیون پوندی سفر دونالد ترامپ به این کشور خبر داد.

۳.۲ میلیون پوند هزینه سفر اختصاصی ترامپ به اسکاتلندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، پلیس اسکاتلند سال گذشته بیش از ۳ میلیون پوند برای سفر اختصاصی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به این کشور هزینه کرد. پلیس اسکاتلند بیش از ۵۵۰۰ افسر را برای این سفر به کار گرفت.

رئیس جمهور آمریکا در این سفر دو شب را در تفریحگاه ترنبری در ایرشایر سپری کرد. او در آنجا گلف بازی کرد و پس از صرف شام در کاخ بلنهایم، در باکینگهام‌شر با «ترزا می» نخست وزیر انگلیس گفتگو کرد. او همچنین در قلعه «وینزر» با ملکه انگلیس دیدار کرد. ترامپ سپس در تفریحگاه ترنبری چندین ملاقات خصوصی داشت.

پلیس اسکاتلند فاش کرد ۳.۲ میلیون پوند بیش از بودجه روزانه‌ای که به حفاظت از یک بازدید اختصاص می‌دهد، برای سفر ترامپ هزینه کرده است.

پلیس اسکاتلند مجبور بود برای حفظ امنیت ترامپ برج‌های دیده‌بانی بسازد، مناطقی را حصارکشی کند و گشت‌هایی را در فرودگاهی که معمولا اعضای خانواده ترامپ هنگام بازدید از ترنبری از آن استفاده می‌کنند، مستقر کند. پلیس همچنین باید برای حفظ امنیت ترامپ در بازدید احتمالی از زمین‌های گلف دیگرش هم آماده می‌بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار