رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر بی توجهی به یکی از بیماران در این بیمارستان پاسخ گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد حسین زاده رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر عدم خدمت رسانی به یکی از بیماران در این بیمارستان، گفت: بیمارستان نمازی به عنوان بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی در جنوب کشور، سالانه به حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار بیمار بستری خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: واحد مددکاری بیمارستان نیز ماهانه به صورت متوسط حدود ۵۰۰ بیمار بی بضاعت را شناسایی و تحت پوشش سازمان‌های حمایتی قرار می‌دهد و بر اساس برآورد انجام شده، به طور متوسط، حدود ۱۵۰ میلیون تومان در ماه نیز از سوی بیمارستان، به این افراد تخفیف مالی تعلق می‌گیرد.

احمد حسین زاده در خصوص کلیپ منتشر شده از بیماری به نام «م- م» در فضای مجازی مبنی بر رها کردن او به علت نداشتن تمکن مالی، اظهار کرد: این بیمار مبتلا به یک بیماری به نام «برگر» یا التهاب عروق است که تاکنون ۲۱ بار به این مرکز مراجعه و بستری شده و در هر ۲۱ مورد مراجعه نیز تحت پوشش خدمات مددکاری این بیمارستان قرار گرفته و به صورت رایگان خدمات درمانی به او ارائه شده است.

رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی افزود: این بیمار در پنجم بهمن نیز با توجه به پیگیری‌های مددکاری این مرکز و به صلاحدید پزشک معالج و به صورت رایگان، توسط مدیر بیمارستان مرخص شده است.

وی، انتشار این کلیپ در فضای مجازی مبنی بر خارج شدن بیمار از بیمارستان را ناصحیح دانست و افزود: بیمار در مراجعه بعدی اعلام کرد که افرادی ناشناس در شرایط نامساعد این قطعه ویدئویی را از او تهیه کرده اند.

رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی با اشاره به ادعای ذکر شده در مورد اینکه او از خانواده شهدا و عضو بنیاد شهید و جانبازان بوده است، گفت: طی استعلام از بنیاد شهید، این بیمار هیچ نسبتی با خانواده‌های شهدا ندارد.

حسین زاده اضافه کرد: از سویی انتشار قطعه‌های فیلم ساختگی با محتوای خارج کردن بیمار از بیمارستان نمازی، موضوعی غیرآگاهانه و غیرحرفه‌ای بوده و ناشی از ناآگاهی انتشاردهندگان نسبت به اهداف و نگاه والای جامعه درمانی خدمتگزار در کشور است.

وی بیان کرد: درمانگران کشور نه تنها همه همت و اندیشه خود را برای بهبود آلام مردم به کار بسته اند، بلکه در موارد و موضوعات متعدد، خدماتی فراتر از درمان در حمایت از اقشار آسیب پذیر ارائه می‌شود.

رییس مرکز آموزشی درمانی نمازی با علم به این موضوع که مردم و دریافت کنندگان خدمت، قدردان خدمات شبانه روزی کارکنان حیطه درمان هستند، اقدامات افرادی ناآشنا به حجم گسترده خدمات، احتمالا" با اهداف خاصی سعی در ناامید کردن بیماران و نیازمندان دارند که امید است اصلاح شوند.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده، این فیلمبرداری در محوطه بیمارستان نمازی در هنگام قدم زدن در محیط باز از بیمار گرفته شده و انتشار پیدا کرده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/چ

پاسخ به کلیپ منتشر شده در بیمارستان نمازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.