خط و نشان پلیس برای محکومان و متهمان متواری/ ۱۳۱ نفر متهم تحت تعقیب در مرودشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۱۳۱ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری محکومان متواری که تحت تعقیب پلیس و مراجع قضایی هستند، از ابتدای امسال در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تشکیل تیمی مجرب از ماموران پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه ها، کار شناسایی و دستگیری متهمان و محکومان متواری در دستور کار این تیم تخصصی قرار گرفت و آنان با بهره گیری از اخبار و اطلاعات، تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و بکارگیری ترفند‌های خاص پلیسی موضوع را به صورت ویژه دنبال کردند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت تصریح کرد: این قرارگاه عملیاتی از ابتدای امسال تاکنون موفق شد تعداد ۱۳۱ نفر از محکومان متواری و تحت تعقیب را شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دهند.

وی افزود: جرائمی از قبیل سرقت، ضرب و جرح، حمل و نگهداری مواد مخدر، تجهیزات ماهواره، کلاهبرداری، فروش مال غیر، شرب خمر، ایجاد مزاحمت، نزاع و درگیری دسته جمعی، اختلاس و تصرف غیر قانونی، خیانت در امانت، چک بلامحل و ده‌ها جرم دیگر از مهمترین جرائم ارتکابی محکومان متواری دستگیر شده است.

انتهای پیام/چ

دستگیری محکومان و متهمان متواری در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.