کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

با دریافت گل مقابل تیم ملی ژاپن، رکورد ۵ کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات شکست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند. تیم کشورمان در ۵ بازی قبلی خود در جام ملت‌ها موفق به ثبت کلین شیت شده بود، اما مقابل سامورایی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ژاپن) ۳ گل دریافت کرد و کلین شیت تیم ملی در جام ملت‌ها شکست.

دقیقه ۵۵ روی غفلت مدافعان ایران تاکومی مینامینو توپ را در گوشه زمین دریافت و روی دروازه ایران ارسال کرد و یویا اوساکو گل اول ژاپن را به ثمر رساند.

همچنین روی گل دوم هم ابتدا یویا اوساکو روی تعلل مدافعان ایران حمله سریعی تدارک دید و وارد محوطه جریمه شد که پاس به عقب او به تاکومی مینامینو رسید، ولی در زمانی که این مهاجم قصد داشت پاس در عرض بدهد، توپ به دست چپ مرتضی پورعلی‌گنجی برخورد کرد و همین اتفاق موجب شد تا کریستوفر بیت پنالتی بگیرد و گل دوم به ثمر برسد.

در صورتی که امروز علیرضا بیرانوند دروازه اش را مقابل ژاپن بسته نگه می‌داشت، رکورد طولانی‌ترین کلین شیت در تاریخ جام ملت‌های آسیا را به نام او ثبت می‌کنند، البته این ۲ گل سبب شد تا کلین شیت‌های متوالی ایران بشکند و حالا اگر قطر مقابل امارات کلین شیت کند، در تاریخ جام ملت‌های آسیا رکورد دار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال دادگاه سوپر جام را عقب انداخت

تقوی: با رفتن کی روش قطعا ما ضرر خواهیم کرد/ برانکو برای فوتبال ما ارزش افزوده داشته است

شگفتی سازان در سیاسی‌ترین بازی جام ملتهای آسیا/ عنابی ها در سودای فینال!


انتهای پیام/

رکورد کلین شیت های ایران در جام ملت ها شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
باخت بی حال ها و بی انگیزه‌ها‌
بدرود‌قاره کهن