پنتاگون: قابلیت‌های امنیت سایبری ارتش آمریکا برای مقابله با حملات چندجانبه کافی نیست

پنتاگون در گزارشی هشدار داد سرعت توسعه قابلیت‌های امنیت سایبری ارتش آمریکا برای مقابله با «حملات چندجانبه دشمنان» مناسب نیست.

پنتاگون: قابلیت‌های امنیت سایبری ارتش آمریکا برای مقابله با حملات چندجانبه کافی نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بلومبرگ، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارشی هشدار داد سرعت توسعه قابلیت‌های امنیت سایبری ارتش آمریکا برای مقابله با «حملات چندجانبه دشمنان» مناسب نیست.

در گزارش دفتر ارزیابی Red Team وزارت دفاع آمریکا آمده است: علی رغم برخی پیشرفت‌ها در دفع حملات داخلی، ارزیابی ما این است که سرعت اینگونه پیشرفت‌ها از قابلیت‌های دشمنان بالقوه که به دنبال نقاط ضعف و شیوه‌های جدید هستند، فراتر نمی‌رود.

در ادامه این گزارش به نقل از رئیس دفتر آزمایش و ارزیابی عملیاتی وزارت دفاع آمریکا آمده است: هوش مصنوعی و استفاده از تجهیزات اتوماتیک در حال ایجاد تغییرات عمیقی در حوزه مجازی هستند؛ تهدیدی که ارتش هنوز به طور کامل شیوه‌های مقابله با آن را فرا نگرفته است.

گزارش بلومبرگ می‌افزاید این ارزیابی ممکن است روز سه شنبه در جلسه استماع کمیته نیرو‌های مسلح مجلس سنای آمریکا که تمرکز آن بر سیاست سایبری پنتاگون خواهد بود، به بحث گذاشته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار