تکمیلی:

مصدومیت ۵ دانش آموز بابلسری بر اثر تصادف / دانش آموزان از بیمارستان مرخص شدند

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ بابلسری از تصادف سیرویس مدرسه و مصدومیت پنج دانش آموز در این شهرستان خبر داد.

مهدی غلام نیا روشن مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ بابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: ساعت ۷:۴۴ صبح امروز طی گزارشی به مرکز دیسپچ بابل مبنی بر تصادف سیرویس مدرسه پراید و نیسان در کمریندی امیرکلا مقری کلا به سمت کبودان گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ سازمان اورزانس بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: تکنسین‌های اورزانس باتوجه به شرایط آب و هو ا. و بارندگی و لغزندگی جاده در مدت زمان ۷ دقیقه درمحل حادثه اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: در این حادثه که ۵ دانش آموز پسر که ۸ و ۱۲ و ۸ و ۱۳ و ۸ ساله بودند دچار آسیب دیدگی و ملتی تروما و هدتروما شدند.

وی گفت: تکنسین‌های اورزانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

درمان سرپایی دانش آموزان مصدوم حادثه صبح امروز

طالبی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار به مصدومیت جزیی ۵ دانش‌آموزبابلسری در تصادف سرویس دانش آموزی با خودروی نیسان اشاره کرد و گفت: صبح امروز، سرویس دانش آموزان دبستان حضرت امام صادق (ع) روستای مقری‌کلای بابلسر با یک دستگاه نیسان تصادف کرد.

وی افزود: در این حادثه پنج دانش‌آموز دچار آسیب‌دیدگی جزیی شدند.

طالبی گفت: دانش آموزان مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند و پس از انجام اقدامات پزشکی از بیمارستان مرخص و به دبستان رهسپار شدند.

انتهای پیام/آ

تصادف دانش آموزی در بابلسری

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.