فعالیت ۳۳ مرکز مشاوره غیر دولتی در سطح استان زنجان/ راه اندازی سامانه مشاوره بهزیستی در فضای مجازی

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت :سامانه مشاوره بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناختی برای عموم به صورت قابل دسترس در هر زمان و مکان و با بهره گیری بستر الکترونیکی به آدرسhttp://moshaver.behzisti.ir/ راه اندازی شد.

فعالیت ۳۳ مرکز مشاوره غیر دولتی در سطح استان زنجان/ راه اندازی سامانه مشاوره بهزیستی در فضای مجازیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت خط تلفن ۱۴۸۰ مشاوره بهزیستی گفت: مشاوره بهزیستی علاوه بر خط ۱۴۸۰ و مشاوره حضوری از این پس به صورت آنلاین و از طریق سامانه الکترونیکی قابل دسترس است.

وی از فعالیت ۳۳ مرکز مشاوره غیر دولتی در سطح استان زنجان و تحت نظارت بهزیستی خبر داد و افزود: یک مرکز مشاوره دولتی و همچنین خط ۱۴۸۰ صدای مشاور خدماتی همچون مشاوره در زمینه مشکلات خانوادگی، پیش از ازدواج، تحصیلی، تربیتی، شغلی، اعتیاد و... به عموم استان زنجان را ارائه می‌نماید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سامانه مشاوره فضای مجازی این امکان را به عموم مردم داده است تا در هر زمان و مکان بتوانند از راهنمایی و مشاوره‌های متخصصین این امر برخوردار باشند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مشاور کمک می‌کند تا افراد نیازمند مشاوره نیاز‌های خود را مشخص نموده و درجهت حل مشکل خود پاسخی درست و تخصصی دریافت نمایند تصریح نمود: مشاورین بهزیستی بر اساس کد‌هایی که به آنان تعریف شده در سامانه پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود.

محمدی مشاوره را در راستای بهبود تصمیم گیری و حل مشکلات مردم مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: مشاوران تلاش می‌کنند با افزایش توانایی فرد در ایجاد و حفظ رابطه با دیگران، بهبود فرایند تصمیم گیری، تسهیل شکوفایی استعداد‌های بالقوه و کمک به بالا بردن اثر بخش و توانایی سازگاری زمینه بهبود و رفع مشکلات فرد را فراهم آورند.

گفتنی است: عموم شهروندان زنجانی می‌توانند در جهت رفع مشکلاتی، چون خانوادگی، کودک و نوجوان و ارائه راهنمایی به سایت بهزیستی استان زنجان (بخش خدمات الکترونیکی) مراجعه ویا با ورود به ادرس http://moshaver.behzisti.ir/خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند.
 
انتهای پیام/ن
 

راه اندازی سامانه مشاوره بهزیستی در فضای مجازی

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.