اکران ۱۷ فیلم فجر و کودک در خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: ۱۷ فیلم فجر و کودک در بجنورد در ایام دهه فجر در استان اکران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: امسال چهارمین دوره اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان است که شاهد اکران ۱۲ فیلم در دو سینما گلشن و عمیق هستیم.

وی در خصوص اکران فیلم‌های سیمرغ پروانه‌ها افزود: در بخش سیمرغ پروانه‌ها از شنبه ۱۳ بهمن لغایت ۱۷ بهمن در سینما گلشن و در نوبت صبح فیلم‌های این بخش اکران می‌شود.

فرخنده گفت: تا پایان سال جاری دو سالن سینما به سالن‌های سینمای استان اضافه می‌شود و سینمایی در مجتمع هتل داریوش و سینمایی در شهر تیتکانلو دو سینمایی است که در پایان سال اضافه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اظهار کرد: برنامه‌های حوزه قرآن و عترت در حال برگزاری است و حدود سه هزار نفر در این برنامه‌ها شرکت کرده‌اند و برنامه شب‌های فرهنگی و هنری خراسان شمالی یکی دیگر از بر نامه‌های این اداره در دهه فجر است که مردمی بودن این برنامه نشان ویژه این مراسم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در خصوص فضاهای فرهنگی زیرساختی استان اظهار کرد: در زمینه فضای زیرساختی فرهنگی ۱۵ هزار مترمربع فضای فرهنگی داریم که تا پایان برنامه توسعه به ۳۰ هزار مترمربع می‌رسد.

وی بیان کرد: کتابخانه روستایی ارکان و گریوان در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود و هشت کتابخانه روستایی تجهیز و تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان تحویل داده‌شده است

انتهای پیام / ب

تشریح برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.