برگزیدگان حوزه آتش در اجلاس بنیاد جهانی انرژی در یزد تجلیل شدند

رئیس شورای شهر سلامی یزد گفت : نمایندگان کشور‌های دانمارک، کنیا و اوگاندا در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد در حوزه آتش تجلیل شدند.

برگزیدگان حوزه آتش در اجلاس بنیاد جهانی انرژی در یزد تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، غلامعلی سفید رئیس شورای شهر سلامی یزد در همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان در یزد، گفت: استان یزد از جمله استان‌های دارای منابع انژی غنی در کشور است و خوشبختانه پیشینیان ما از منابع انرژی در دسترس خود، بدون ایجاد مشکلات زیست محیطی نهایت استفاده را می‌کردند.

وی با بیان اینکه آتش نزد گذشتگان ما مقدس و ارزشمند بوده است، افزود: با توجه به اینکه ما در سال حدود ۳۰۰ روز آفتابی در یزد داریم با تکیه بر انرژی خورشیدی، می‌توان انرژی مورد نیاز خود را تامین و از استفاده از سوخت‌های فسیلی جلوگیری نمود.

در این مراسم گواهینامه و مدال بنیاد جهانی انرژی به کشور‌های دانمارک و اوگاندا اهدا شد و کشور کنیا نیز به عنوان برگزیده این بخش گواهینامه و تندیس را کسب کرد.

نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین کنفرانس بین المللی سازمان جهانی انرژی با حضور ۷۰ نفر از متخصصان جهانی حوزه‌ی انرژی‌های پایدار و اساتید دانشگاه‌های ۲۵ کشور جهان صبح دیروز به میزبانی شهر جهانی یزد آغاز  و تا امروز ادامه داشت.

انتهای پیام/ی

تجلیل از برگزیدگان حوزه آتش در اجلاس بنیاد جهانی انرژی در یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار