مصاف زردپوشان شیرازی با نماینده بوشهر

فجری‌ها در جدالی سخت میهمان تیم بالای جدولی شاهین شهرداری بوشهر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، در هفته ۲۱ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه یازدهم بهمن ماه به مصاف میزبانش شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.

شاگردان داوود مهابادی با روند روبه رشد خود در دور برگشت هواداران را امیدوار کرده اند و با ۲۰ امتیاز جایگاه نهم را در اختیار دارند.

نماینده بوشهر هم با ۳۰ امتیاز پس از تیم‌های گل گهر سیرجان و سرخپوشان پاکدشت، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

داوود مهابادی سرمربی فجر در خصوص این مسابقه گفت: با وجود این که در خانه شاهین به میدان می‌رویم، اما بازیکنان کاملا آماده هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: دور برگشت بازی‌های تیم فجر موید هماهنگی و بازی بهتر بازیکنان بوده و امیدوارم در مسابقه با شاهین شهرداری بوشهر هم نمایش مناسبی داشته باشیم و بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

فجری‌ها در هفته ۲۰ با دو گل خونه به خونه مازندران را شکست دادند و شاهین شهرداری بوشهر میزبان خود شهرداری تبریز را با یک گل مغلوب کرد.

رضا قاسمی و کمک هایش، ولی کاووسی و مرتضی شهریاری دیدار شاهین شهرداری بوشهر فجر شهید سپاسی شیراز را قضاوت می‌کنند.

در هفته چهارم دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور که جمعه ۱۶ شهریور به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، زردپوشان شهید سپاسی با گل‌های عباس بوعذار و اسماعیل بابایی در مقابل تک گل بهمن سالاری، ۲-یک شاهین شهرداری بوشهر را از پیش رو برداشتند

انتهای پیام / ا

  تیم فجر شهید سپاسی شیراز یازدهم بهمن  به مصاف  شاهین شهرداری بوشهر می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار