بهره برداری از ۱۴ طرح شیلاتی در مازندران

مدیرکل شیلات مازندران گفت: ۱۴ طرح شیلاتی با تولید هزار تن ماهی دهه فجر امسال در مازندران به بهره برداری می‌رسد.

ولی الله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه ۱۴ طرح شیلاتی با تولید هزار تن ماهی دهه مبارک فجر امسال در مازندران به بهره برداری می‌رسد، گفت: این طرح‌های  شیلاتی بزرگ و کوچک در حوزه تولید و پرورش انواع ماهیا ن. نظیر ماهی سردآبی، ماهی خاویاری درشهرستان‌های آمل، نوشهر، عباس آباد، قاﺋمشهر، جویبار، ساری و بهشهرافتتاح می‌شو د.

وی در مورد سایرطرح‌های اداره کل شیلات مازندران در ایام دهه فجر امسال افزود: مراسم کلنگ زنی طرح اسکله پشتیبانی تولید و پرورش ماهی در قفس به ظرفیت ۱۰ هزار تن ماهی  واقع در شهرستان عباس آبادو نیز شرکت تعاونی خاویاری مروارید سیاه نگین کاسپین در شهرستان جویبار با ظرفیت تولید ۱۶۰ گوشت ماهیان خاویاری و ۵/۵ تن خاویار از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

مدیرکل شیلات مازندران به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در طرح‌های مذکور اشاره کرد و گفت: برای افتتاح و آماده سازی طرح‌های شیلاتی در دهه فجر امسال بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار توسط سرمایه گذاران و صاحبان طرح‌های مربوطه صرف شده است که ازمحل افتتاح این طرح‌ها برای تعداد  ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

محمدزاده با بیان اینکه بیشتر طرح‌های قابل افتتاح شیلات استان در مناطق روستایی واقع شده‌اند افزود: اداره کل شیلات مازندران از سرمایه گذاری طرح‌های مختلف شیلاتی  پرورش ماهی و نیز طرح‌های جدید پرورش زالو که متقاضیان خوبی هم برای انجام آن وجود دارد، استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن ظرفیت تولید هزار تن ماهی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار