وان پلاس ۶ تی- OnePlus 6T بسیار سریع‌تر از گوشی‌های دیگر شارژ می‌شود

وان پلاس گوشی جدید خود را به بک ویژگی مجهز کرده که با استفاده از آن تلفن همراه بسیار سریع‌تر از حالت عادی شارژ می‌شود.

وان پلاس 6تی- OnePlus 6T بسیار سریع‌تر از گوشی‌های دیگر شارژ می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکاتی که بسیاری از خریداران گوشی‌های همراه به آن کمتر توجه می‌کنند، ظرفیت باتری تلفن مورد نظر هنگام خرید است. باتری تلفن همراه به عنوان تامین کننده انرژی قسمت‌های مختلف گوشی یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های دستگاه محسوب می‌شود.

هرچه ظرفیت باتری یک گوشی بیشتر و بالاتر باشد به طبع کاربر مدت زمان بیشتری می‌تواند بدون نیاز به شارژ باتری با تلفن همراه خود کار کند. امروزه با عرضه گوشی‌های هوشمند بسیار قوی که شاید از لحاظ کارایی تفاوتی با رایانه‌های قدرتمند نداشته باشند سبب شده مصرف باتری این دستگاه نیز با توجه به کستردگی عملکرد آن‌ها بالا رود.

در همین راستا سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها امروزه توجه ویژه‌ای به توانایی باتری محصولات خود می‌کنند. یکی از این سازندگان، شرکت وان پلاس است که در نظر دارد با اعمال تغییراتی در باتری گوشی جدید خود شارژ آن را بسیار سریع‌تر از دستگاه‌ها و تلفن‌های همراه دیگر کند.

به طور معمول باتری یک گوشی هوشمند در حالت استفاده‌های عادی یک الی دو روز دوام می‌آورد. شرکت وان پلاس نیز دوام انرژی باتری گوشی را بیشتر نکرده بلکه شارژ شدن مجدد آن را با تغییراتی خاص بسیار سریع‌تر از حالت عادی کرده است. مهندسان شرکت وان پلاس مدعی هستند که کاربران گوشی‌های OnePlus 6T به راحتی می‌توانند تنها با ۳۰ دقیقه شارژ گوشی یک روز کامل از آن استفاده کنند.

ظرفیت باتری نیز در وان پلاس ۶ تی نسبت به وان پلاس ۶ افزایش پیدا می‌کند و از ۳۳۰۰ میلی‌آمپر به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر رسیده است. قابلیت خاص باتری‌های وان پلاس ۶ تی در تولیدات جدید شرکت وان پلاس است و آن دسته از علاقمندان این شرکت که پیش از این اقدام به خریداری این دستگاه‌ها کردند به ناچار باید با همان باتری‌های اولیه مخصوص ۶ تی بسازند.


بیشتر بخوانید: حسگر اثر انگشت وان‌پلاس 6T با هربار استفاده سریع‌تر می‌شود!


انتهای پیام/

قابلیت خاص باتری گوشی وان پلاس 6تی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.