قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد ؛

وجود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره در کشور / پرونده مسکن مهر تا پایان سال ۹۸ بسته می شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از وجود ۲۰۰ هزار مسکن مهر نیمه کاره در کشور خبر داد و گفت: پرونده مسکن مهر سال ۹۸ بسته می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اصغر مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در نشست شورای مسکن گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲ میلیون واحد مسکن مهر در کشور ساخته شده است، گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر کشور هنوز نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه دولت تعهد کرده تا واحد‌های مسکن بلامعارض را تکمیل و تحویل متقاضیان دهد، افزود: طبق دستور رئیس جمهور پرونده مسکن مهر باید تا پایان سال ۹۸ بسته شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۵۰ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار می‌شود.

مصطفی سالاری، استاندار گیلان هم با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مسکن مهر گفت: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در گیلان نیمه تمام است که باید تکمیل و واگذار شود.

وی با بیان اینکه باید عزم جدی برای رفع موانع پروژه مسکن مهر وجود داشته باشد، افزود: می‌توان با همدلی و استفاده درست از منابع موجود و پیگیری‌های مداوم با مساعدت بانک مسکن واحد‌های نیمه کاره را در کوتاه‌ترین زمان تحویل متقاضیان داد.

حسن خسته بند، نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی و ماکان پدرام، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز در این نشست بر ضرورت تسریع در روند تکمیل و تحویل واگذاری واحد‌های مسکن مهر تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

به دستور رئیس جمهور، پرونده مسکن مهر باید تا پایان سال ۹۸ بسته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.