سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

جوی آرام در اغلب مناطق/ سامانه بارشی فردا وارد آسمان کشور می‌شود

طبق آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

ببه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود که در نوار شرقی با افزایش نسبی دما همراه است. جمعه با عبور امواج کم دامنه از تراز میانی جو، در ارتفاعات البرز و جنوب سیستان و بلوچستان، رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین در این روز در دریای خزر و اردبیل وزش باد جنوبی رخ می‌دهد. شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، افزایش ابر، وزش باد و بارش باران و برف برای شمال غرب، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش بینی می‌شود، بعد از ظهر با شمالی شدن جریان‌ها در غرب سواحل دریای خزر بارش در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران آغاز می‌شود. همچنین با گسترش جریان‌های جنوبی به جنوب و جنوب شرق کشور، برای استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان؛ جنوب کرمان و خراسان جنوبی، رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

یکشنبه با تقویت سامانه بارشی، گستره فعالیت آن تمام کشور به جز جنوب غرب را در بر می‌گیرد، در دامنه‌های البرز وزش باد، بارش و کولاک برف و در جنوب سیستان بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. دوشنبه این سامانه در نیمه شرقی فعال است و شنبه به تدریج از نوار شرقی کشور خارج می‌ شود.

پایداری جوی آرام در تمام نقاط کشور/ سامانه بارشی فردا وارد آسمان ایران می‌شود

پایداری جوی آرام در تمام نقاط کشور/ سامانه بارشی فردا وارد آسمان ایران می‌شود

پایداری جوی آرام در تمام نقاط کشور/ سامانه بارشی فردا وارد آسمان ایران می‌شود

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ۱۱ ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار