حجت الاسلام حسین مرادی:

زنان مسلمان در مجاهدت‌های انقلابی به درجه عظیمی از فضل و بالندگی رسیده اند

معاون فرهنگی جامعه المصطفی گفت: زنان دنیا امروز تشنه کسب فضایل و تجارب ارزشمند زنان مقاوم مسلمان هستند.

زنان مسلمان در مجاهدت‌های انقلابی به درجه عظیمی از فضل و بالندگی رسیده اندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسین مرادی معاون فرهنگی جامعه المصطفی صبح امروز در اولین کنفرانس علمی بین المللی زن و مقاومت در اندیشه دانشمندان جهان اظهار کرد: در تایید حضور زنان در عرصه جهانی همین بس که امروز مقالات بسیار زیادی  از  ۳۷ ملیت‌ متفاوت از بانوان کشور‌های مختلف داشتیم.

وی ادامه داد: به درستی که یکی از دستاورد‌های سترگ انقلاب در جهان هویت بخشی ارزشمند به زنان در عرصه‌های مختلف و همچنین در کشور‌های مسلمان است.
 
مرادی با اشاره به این امر که حضرت زینب (س) الگوی والای زنان اسلام در عرصه مقاومت هستند، بیان کرد: زنان امروز به تاسی از حضرت زینب (س) کار‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف مقاومت انجام داده اند و امروز از اکثر کشور هادر این جا جمع شده اند. این بانوانی که امروز در ۳۶۰ تشکل بین الملی حضور یافته اند و کسانی هستند که با رشادت تمام امورات رسالتی خود را به خوبی انجام میدهند.

وی افزود: ساعت‌ها زمان لازم است که از نقش حضور ارزشی بانوان در کشور‌های اسلامی سخن گفت، اما باید بگوییم که امثال این نشست‌ها میتواند نقش آینه‌ای را داشته باشد که می‌تواند جز کوچکی از پرتو‌های نورانی عظمت تاثیر نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی را متجلی کند.

مرادی در پایان تاکید کرد: امیدوارم همه عزیزانی که در این مراسم حضور دارند در بازنشر این ارزش‌ها قدم بردارند و  ما هم در جامعه المصطفی می توانیم کمک کنیم که آثار ارزشمند حضور زنان در عرصه‌های مقاومتی به زبان‌های مختلف و هنرمندانه در دنیا منعکس شود. چرا که زنان دنیا امروز تشنه کسب فضایل ارزشمند تجارب زنان مقاوم مسلمان هستند که در مجاهدت‌های انقلابی به درجه عظیمی از فضل و بالندگی رسیده اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار