دیداررئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با خانواده شهدا

رئیس جدیدعقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در بدو حضور در شهرستان آبادان به همراه فرمانده انتظامی شهرستان با خانواده معظم شهدا دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اسدی ارجمندی رئیس جدیدعقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان دردیداربا  خانواده های معظم شهدای ناجا در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: یکی از برنامه های مهم و ارزشمند فرماندهی انتظامی استان خوزستان و مجموعه عقیدتی سیاسی و همچنین فرمانده هان محترم شهرستان به ویژه سرهنگ تقی زاده دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان ، و ایثارگران است .

وی افزود : باید این دیدارها همچنان تداوم داشته باشد چرا که به تعبیر رهبری معظم که به صورت دائم تاکید بر دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دارد  زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست .

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خطاب به خانواده  شهید خنفری که از شهدا ناجا در جنگ تحمیلی بوده و کماکان مفقود الاثر است،گفت: شما از افتخارات کشور ما هستید و مردم عزیز ایران همواره قدردانی خودشان را نسبت به خانواده های معظم شهدا و خون شهدا ابراز دارند  و سرکشی ما و همچنین گفتگو با شما  در واقع بخش کوچکی از زحمات و تلاش های شما را جبران خواهد کرد.

در پایان این دیدار وی به همراه فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از خانواده شهیدخنفری تجلیل بعمل آوردند.

انتهای پیام/ د

دیدار با خانواده شهدا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.