رئیس ستاد دهه فجر ایلام خبر داد؛

آغاز رژه خودرویی استقبال از تمثال امام راحل در ایلام

رئیس ستاد دهه فجر ایلام گفت:همزمان با سالروز رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، رژه خودرویی استقبال از تمثال امام راحل آغاز شد.

آغاز رژه خودرویی استقبال از تمثال امام راحل در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام علی چراغی پور رئیس ستاد دهه فجر ایلام گفت: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، رژه خودرویی استقبال از تمثال امام راحل از مسیر فرودگاه شهدای ایلام تا مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ایلام آغاز شد.

در این آیین ده‌ها موتور سوار از نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجی استان به همراه خودرو‌های مختلف پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را همراه با تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) حمل می‌کنند.

وی افزود: موتورسواران شرکت کننده در این آیین با نثار گل، یاد و خاطره ورود رهبر انقلاب اسلامی به وطن را گرامی داشته و آغاز ایام الله چهلمین فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

چراغی پور ادامه داد:شمار زیادی خودرو نیز که به تصاویر و عکس‌هایی از امام راحل مزین شده اند نیز در این رژه شرکت و با روشن کردن چراغ‌ها و بوق زدن‌های ممتد سالروز ورود امام راحل به میهن را گرامی داشتند.

رئیس ستاد دهه فجر ایلام اضافه کردت: بیش از ۹ هزار ویژه برنامه دهه فجر امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام چراغی پور یادآورشد: برنامه‌ها از سوی ۲۱ کمیته مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی عضو این ستاد تدوین و طراحی شده است.

انتهای پیام/ د

آغاز رژه خودرویی استقبال از تمثال امام خمینی (ره) در ایلام

برچسب ها: دهه فجر ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.