آیت‌الله امامی کاشانی:

باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد/ آنهایی که از پرداخت مالیات فرار می‌کنند فعل حرام انجام داده‌اند/ حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مایوس خواهدکرد

باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسدامام جمعه موقت تهران گفت: باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد و همیشه پیروزی با حق بوده و هست؛ این بشارت قرآن است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران با اشاره به نبرد حق و باطل گفت:  باطل هیچ گاه نمی تواند به پیروزی برسد و همیشه پیروزی با حق بوده و هست؛ این بشارت قرآن است.

امامی کاشانی اظهار کرد: سنت الهی این است که ملتی که بر حق بوده اما ضعیف شده و مورد ظلم قرار گرفته است، عاقبت پیروز شود، زیرا ظلم و ستم عاقبت ندارد و جنایت ماندنی نیست.

وی در ادامه افزود: ما اگر حجت خدا را شناختیم، می فهمیم او انسانی است که به حقوق ملت‌ها، حیثیت افراد، ارزش‌های اجتماعی و دین خدا اهمیت می‌دهد. کسی که به حجت خدا معرفت دارد باید از ظلم پرهیز کند.

امامی کاشانی ادامه داد: بعنوان مثال امروز پرداخت مالیات واجب است و آنهایی که از آن فرار می‌کنند فعل حرام انجام داده‌اند؛ این کار بغی و ظلم به ملت است. البته دولت و مجلس باید برای مساله مالیات فکری کرده تا بتوانند مالیات را دریافت کنند و جلوی رانت خواری‌ها را بگیرند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دولت و مجلس باید به اصراف‌ها در زمینه برق، گاز، آب و ... توجه داشته باشد، اظهار کرد: کشوری مانند ما در مقایسه با کشور‌های پولدار نسبت به مصرف کالا و انرژی مُصرف است.

وی همچنین در خطبه‌های دوم خود ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور به ملت ایران بیان کرد: امام راحل با توکل و ارتباط خاصی که با خدا داشت چنین قیامی را برپا کرد و ملت ایران با حماسه ایمان و توکل به خدا، شجاعت، شهامت، شهادت، بصیرت , مجاهدت به دنبال ایشان جریان انقلاب را برپا کردند.

امامی کاشانی تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود، رژیم پهلوی اکنون به مراتب بدتر و کثیف‌تر از نظام آلوده آل سعود و رژیم صهیونیستی بود، اما پدران، مادران و فرزندان با توکل به خدا انقلاب را به اینجا رسانیدند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: قیام امام راحل به یک حقیقت بازمی‌گردد که ایشان نایب امام زمان (عج) بود لذا مردم به امام خمینی (ره) احترام می‌گذاشتند و ایشان هم چنین حرکتی را ایجاد کرد. این انقلاب مانند سایر انقلاب‌ها و قیام‌ها در دنیا نبود، زیرا انقلاب اسلامی می‌تواند زمینه ظهور امام عصر باشد.

وی افزود: وحدت کلمه و انسجام لازم است و باید ما با یک هدف حرکت کنیم و ملت ایران حامی این نظام است.

امامی کاشانی گفت: مردم در ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود از همه مکتب‌ها، روش‌ها و سلیقه‌ها به خیابان‌ها خواهند آمد و دشمن را بیش از گذشته مایوس خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: دشمنان اسلام که در راس آن رژیم صهیونیستی جانی، دولت آمریکای پست، ذلیل، جنایتکار و همچنین پول و ثروت مردم بیچاره عربستان سعودی در اختیار یک حاکم ذلیل و زبون آلوده هستند که وضع را چنین پیش می‌برند، همین سه ضلع شوم چاه لجن‌هایی که درست کرده‌اند، دست و پا می‌زنند و امیدواریم ذلیل‌تر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
ما به اقتصاد مدرن . مدیران مدرن و استادان دانشگاه باسواد نیاز داریم . اگه اقتصاد مردمی نشه فاصله مسئولین از مردم زیاد میشه و در واقع این دو از هم جدا خواهند شد .مردم دیگر به دلیل مشکلات توان پرداخت مالیات بیشتر را ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
درود بر آیت‌الله محمد امامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
الان تو این وضعیت از دونه درشتا مالیات گرفتن که کار مردم نیست و مطرح کردن این مسئله برای عموم غیر دغدغه جدید باری نداره.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۵:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
شکم ها و دل ها و دیده ها از حرام تغذیه شده اند و به فرار از مالیات که سهل است حتی خدا را هم منکرند . و خلق خدا را هیچ نمی دانند ، از همین دسته فرار از مالیات که سهل است از بیت المال می دزدند و نوش جان میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
دولت چرا به بازار خودرو دخالت نمیکنه پژ۴۰۵ قیمت ۶۰ملیون راهم رد کرد
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۰۰:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
خوب بود حاج آقاامامی تذکرمیدادکه اولا نرخ فعلی مالیات واقعازیادست ثانیادرحالیکه بعضامیلیاردی میگویندافرادی فرارمالیاتی دارندآیاعادلانه ومنصفانه است که ازدستمزدکه نه تولیدگرست ونه ارزش افزوده ای ازآن حاصل میگرددماهیانه قبل ازپرداخت مالیاتش آنهم بانرخ کذایی اش ازحقوق یاباصطلاح درآمدکسرشود.واقعاکه پول زورست ومظهرظلمست.جالبتراینکه هرساله چندرغازدرصدی اضافه به حقوق میشودازآنطرف مالیاتش وگرانیهای متعددبازارونیزگران کردنهاتوسط بخش دولتی وعمومی انگارنه انگارکمکی شده وجبرانی رخداده وسرجای اول یابدترمیشود.پناه برخداامیدست روزی دولتی بیایداینهارااصلاح نماید.13/11/1397
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
من در راهپیمایی شرکت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۳:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
حاجاقا..
باطل چیست؟؟
باطل کیست؟؟
کشورهای بیگانه!!
یا بیگانگان داخلی...
Switzerland
سعید فروزان
۲۱:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
،اجرای قوانین مالیاتی بدون روابط ،بسیاری از هزینه ها و مشکلات اقتصادی داخلی را حل خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
بنده همین قدرمی دانم که ازکارمندان آخرماه مالیات راازحقوقشان کم می کنند ولی ازآقازاده و فوتبالیست ها............. نمی توانند مالیات بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
ان شالله خدا کمک کنه و سعادت یاری کنه شرکت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
من هم شرکت تخواهم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
سبد حمایتی یعنی چه.یعنی ۲۰۰ هزار تومان بدهند به ی سرپرست خانوار و بلافاصله تلافیش ده تا ۲۰۰ هزار تومان فقط رو ی کالا مثل شیر خشک در بیارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
مردم امریکا را مایوس می کنند و برخي مسئولین مردم را.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۸:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
بله درست میفرمایید باطل هیچگاه به پیروزی نخواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
چرا به خانه های خالی و پولهای سپرده در بانک ها مالیات تعلق نمی گیره ؟ مالیات رو فقط کارمندان باید پرداخت کنند که در وضع معیشتی بدی هستند ؟ لطفا پیگیر موضوع خانه های خالی و پولهای سپرده در بانک برای پرداخت مالیات باشید .ممنونم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
مالیات از پزشکان ووکلا وسر دفتری ها بادتون رفت که بیشتربن درامد ودارند
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
ما حق التدریس هستیم و دولت تصویب کرده که حتی یک ریال هم بگیریم باید حداکثر مالیات یعنی ده درصد از ما کسر شود. حدود 15 سال از ما پول ناحق مالیات (بدون توجه به درآمد ما) کسر کرده اند
Netherlands
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
دوستان من حافظه خوبی ندارم . یکی میتونه واسه من ارگانایی که از پرداخت مالیات معاف هستن رو نام ببره
آخرین اخبار