حقایقی تکان‌دهنده از شکنجه وحشیانه زنان در زندان‌های عربستان/ در قصر وحشت «بن سلمان» چه می‌گذرد؟

ولید الهذلول، برادر یکی از زنان زندانی سعودی به افشاگری درباره حقایقی از وضعیت بانوان محبوس در زندان های این کشور پرداخت.

شکنجه وحشیانه زنان در زندان های سعودی؛ در قصر وحشت «بن سلمان» چه می گذرد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ولید در مقاله‌ای که در سایت سی ان ان منتشر شد نوشت خواهرش مورد شکنجه وحشیانه به خصوص شلاق و شوک الکتریکی و تعرض قرار گرفته است.

وی گفت که خواهرش از زندان "ذهبان" به جای دیگری منتقل شده است. خواهرش این مکان را که ده دقیقه از زندان اصلی فاصله دارد، قصر شکنجه توصیف کرده است.

وی به نقل از خواهرش بازجویی در این زندان را هولناک توصیف کرده و گفته است که مردان نقابدار نیمه شب او را از خواب بیدار کرده و تهدید‌هایی می‌کنند که در خیال هیچ کس نمی‌گنجد.

وی افزود این شکنجه‌ها زیر نظر سعود القحطانی، مشاور سابق محمد بن سلمان، صورت می‌گیرد.ولید تصریح کرد که خواهرش حاضر به همکاری با مقامات زندان برای تعقیب زنان سعودی که در تبعید به سر می‌برند و بازگردانشان به عربستان نشده است به همین دلیل مورد بدرفتاری و توهین قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:زنانی که برای گرفتن مجوز رانندگی پشت میله‌های زندان هستند+جزئیات


وی خاطرنشان کرد که عربستان هیچگاه کشوری دموکرات نبوده است وی از "ماریا کاری"، خواننده زن آمریکایی خواسته است قبل از برگزاری برنامه اش – که دیروز پنج شنبه در عربستان برگزار شد – خواستار آزادی لجین شود.از سوی دیگر علیا الهذلول، خواهر لجین هم گفته است علیه شکنجه خواهرش شکایت کرده است.

علیا در یادداشت توییتری نوشت لجین دو ماه قبل شکایت کرده بود، اما ظاهرا تلاش‌هایی صورت می‌گیرند تا مانع تحقیق و بازرسی درباره شکنجه شدن وی در زندان شوند.

منبع:العالم

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار