نیمکت‌نشینی جهانبخش برابر واتفورد

یک روزنامه انگلیسی نوشت هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون، روز شنبه برابر واتفورد نیمکت نشین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه "ایندیپندنت برایتون اند هاو" با انتشار اسامی بازیکنان اصلی برایتون در دیدار برابر واتفورد از نیمکت نشینی علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی این تیم در این بازی خبر داد.

برایتون روز شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه امکس پذیرای تیم واتفورد خواهد بود.

جهانبخش که به دلیل مصدومیت و حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا چندین هفته برای این تیم بازی نکرد، روز شنبه می‌تواند مرغان دریایی را برابر واتفورد همراهی کند.

روزنامه برایتون ایندیپندنت با اشاره به این که علیرضا جهانبخش پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا، در اختیار تیم خواهد بود، نوشت او به احتمال زیاد در بازی هفته آینده برایتون در مسابقات اف‌ای کاپ برابر وست بروم در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، اما در بازی لیگ برابر واتفورد نیمکت نشین خواهد بود.

جهانبخش پس از آسیب دیدگی همسترینگ در شکست برابر اورتون و سپس پیوستن به تیم ملی ایران، از ابتدای نوامبر برای برایتون بازی نکرده است در حال حاضر برایتون با ۲۶ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه سیزدهم قرار دارد و واتفورد با ۳۳ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه نهم ایستاده است.

گفتنی است جهانبخش گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ برایتون است، اما مصدومیت‌های پیاپی مانع از آن شد که آقای گل لیگ هلند بتواند در لیگ جزیره بدرخشد.


بیشتر بخوانید:

جهانبخش ستاره تعیین کنده در مسیر تاریخ سازی ایران

۵ بازیکن گرانقیمت جام ملت‌های آسیا معرفی شدند


انتهای پیام/

جهانبخش روی نیمکت ذخیره‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار