کی‌روش پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران به کلمبیا می‌رود

سایت گل با انتشار گزارشی نوشت، کی‌روش پس از حذف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به کلمبیا می‌رود تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از حذف از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از فوتبال ایران خداحافظی کرد و به لیسبون پرتغال بازگشت تا روز سه شنبه با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد ببندد.

بر همین اساس، سایت گل با انتشار گزارشی نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا تایید کرد که کی روش هفته آینده وارد این کشور خواهد شد تا قراردادش را با سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی فوتبال کلمبیا) قطعی کند.

این رسانه در ادامه نوشت: فردی که در موزامبیک متولد شده پس از حذف ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به کلمبیا می‌رود تا هدایت این تیم را برعهده گیرد. او قرار است در سال ۲۰۱۹ جانشین خوزه پکرمن شود که چند ماه پیش با کلمبیایی‌ها قطع همکاری کرد.

سایت گل در انتهای گزارش خود نوشت: مسئولان فوتبال کلمبیا گزینه‌های زیادی را برای سرمربیگری داشتند، اما به کی روش رسیدند و قرار است این مربی به کلمبیا برود تا قراردادش را امضا کند. نخستین مسابقاتی که کی روش و کلمبیا در پیش رو دارند، رقابت‌های کوپا آمریکا خواهد بود.

گفتنی است، پس از خروج کی روش از فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال کلمبیا و رامون خسرون درصدد عقد قرارداد ۴ ساله با او هستند و همچنین فدراسیون فوتبال ایران نیز تلاش می‌کند تا سرمربی خارجی دیگری را به خدمت بگیرد.


بیشتر بخوانید:

کی روش رسما خداحافظی کرد

کارلوس کی روش حرف آخرش را زد

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!

کی‌روش: با افتخار ایران را ترک می‌کنم/ قسمتی از وجودم در ایران می‌مانَد/ عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم به رویایمان برسیم


انتهای پیام/

گزارش رسانه گل درباره کارلوس کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سید رضا
۰۰:۴۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
کسی که کار بلد و ارزشمند باشه فرصت های زیادی در زندگی خواهد داشت.کی روش باارزشه
جالب اینجاست فوتبال صاحب نامی مث فوتبال کلمبیا خواهان به کارگیری کی روشه اما فوتبال ما نه
همین که اونا کی روش رو میخوان مفهومش اینه که اون تو این 8 سال کارهای باارزشی تو فوتبال ایران انجام داده
فوتبال ایران بعد کی روش به شدت افت خواهد کرد
حالا یه عده مث عقده ای هی بگن کی روش پول میگرفت کی روش پول میگرفت
آخرین اخبار