فرماندار فومن خبر داد؛

بهره برداری از ۶۰ پروژه در فومن

فرماندار فومن از بهره برداری از حدود ۶۰ پروژه در شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود قاسم نژاد فرماندار فومن در تشریح برنامه‌های پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر، از افتتاح چندین پل روستایی، خانه مسافر، طرح‌های بوم گردی، طرح‌های اشتغالزایی، مراکز تولید و عرضه صنایع دستی، آب معدنی، پروژه‌های گاز، افتتاح راه روستایی، افتتاح مرغداری، پروژه‌های برق، روکش آسفالت، طرح‌هایی در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، اقتصاد مقاومتی و ... خبر داد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از پروژه‌ها به حوزه‌های آب، آسفالت، معابر شهری و روستایی و کارگاه‌های تولیدی اختصاص یافته، از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان و دریافت ۱۰ میلیارد تومان دیگر با تلاش نماینده شهرستان فومن از معاون رئیس جمهور  خبر داد که به همراه سایر اعتبارات دریافتی، مجموع اعتبارات شهرستان را به ۴۳ میلیارد تومان خواهد رساند.

فرماندار فومن برنامه‌های قابل اجرا درطول دهه فجر را بیش از یکصد برنامه فرهنگی و اجتماعی عنوان و اضافه کرد: با وجود فشار‌ها و دشواری ها، دولت با تمام قوا در صدد اجرای پروژه‌ها و تکمیل طرح‌های اجرایی در نقاط مختلف شهرستان است و با بهره گیری از ظرفیت‌های دولتی و خصوصی، بسیاری از پروژه‌ها افتتاح خواهند شد.

به گفته قاسم نژاد، در مجموع ۳۶ طرح بوم گردی از سوی شهرستان به دستگاه متولی اعلام شد و در نتیجه آن ۱۸۴ واحد بوم گردی احداث خواهد شد که به ظرفیت اسکان مسافران می‌افزاید.

شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردار جنگل، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام /م

افزایش ۱۸۴ واحد بوم گردی به ظرفیت گردشگری فومن

برچسب ها: دهه فجر 97 ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.