اخبار ورزشی استان قزوین

از آغاز رقابت‌های لیک یک والیبال جوانان در قزوین تا درخشش دختران استان در رقابت‌های کشوری

اخبار ورزشی از والیبال، یخ نوردی، کاراته، تیراندازی و سپک تاکرارا در روز شنبه ۱۳ بهمن ماه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  چهارشنبه شاهد خبر‌هایی، ازآغاز رقابت‌های لیک یک والیبال جوانان در قزوین، شکست تیم والیبال شهرداری در لیگ یک والیبال باشگاه های کشور،یخ نورد قزوینی در چهارمین مرحله جام‌های جهانی در ایتالیا،حضور کاراته کا‌های قزوینی در جمع برترین‌های دنیا،قهرمانی تیرانداز قزوینی در مرحله نهایی مسابقات آزاد کشور و سومی دختران استان در اولین المپیاد استعداد‌های برتر سپک تاکرا کشور هستید.

یخ نورد قزوینی در چهارمین مرحله جام‌های جهانی در ایتالیا به مصاف حریفان می‌رود

محسن بهشتی راد، ملی پوش قزوینی در چهارمین مرحله جام‌های جهانی یخ نوردی ایتالیا در ماده سرعت با رقبای خود به رقابت می‌پردازد.

دور مقدماتی این رقابت‌ها امروز آغاز می‌شود.

حضور کاراته کا‌های قزوینی در جمع برترین‌های دنیا

جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته پس از اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و مجید حسن نیا، علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری و امیررضا میرزایی کاراته کا‌های استان در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

مجید حسن نیا که موفق شد مدال طلای لیگ جهانی فرانسه را کسب کند با ۳۵ پله صعود به رتبه ۲۶ وزن منهای ۶۰ کیلوگرم رسید،در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، امیررضا میرزایی با ۱۸۰۷ امتیاز، در مکان ۲۷ دنیا ایستاد.

در رنکینگ وزن اول المپیکی که تلفیقی از رتبه کاراته کا‌های وزن منهای ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم است، مجید حسن نیا در رده ۴۵ و امیر رضا میرزایی در جای ۶۵ قرار دارند.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، علی اصغر آسیابری با برنز لیگ جهانی را کسب کرد با ۲۱۴۳ امتیازدر مکان شانزدهم و بهمن عسگری دیگر ملی پوش استان با ۴۹۲۰ امتیاز در مکان ششم قرار گرفت.

در رنکینگ المپیکی وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، بهمن عسگری در رتبه سوم قرار دارد و علی اصغر آسیابری حایز رتبه ۱۳ است.

قزوین میزبان مسابقات والیبال دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور

این رقابت‌ها از صبح امروز با حضور تیم‌های شهرداری قزوین، کاشی کاژه کرمانشاه، مقاومت تهران، میلاد نور رامسر، شهدای رامسر، شهداب یزد، توپگاه بابلسر و صنایع اردکان از امروز در قزوین آغاز شد.

این رقابت‌ها تا چهارشنبه به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

قهرمانی تیرانداز قزوینی در مرحله نهایی مسابقات آزاد کشور

در رقابت‌های تپانچه بادی بانوان رده سنی بزرگسالان، زینب طوماری از قزوین، قهرمان شد،مهدیه عباسی فر دیگر تیرانداز قزوینی در رشته تفنگ به فینال راه یافت و به مقام چهارم دست یافت.

این رقابت‌ها در فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

سومی دختران استان در اولین المپیاد استعداد‌های برتر سپک تاکرا کشور

در پایان این رقابت‌ها تیم استان با ترکیب تینا معروفی، صدف حبیبی، فاطمه غضنفری و محدثه کریمی بعد از تیم‌های لرستان الف. و به عنوان سوم را کسب کرد،الهام نعیمی و فاطمه محیط آبادی هدایت دختران استان را بر عهده داشتند.

خرم آباد میزبان اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر سپک تاکرا کشور بود.

شکست تیم والیبال شهرداری قزوین در بازی خانگی

در بازی برگشت لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزویندر بازی خانگی برابر شهداب یزد با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

شاگردان حسن شاهسون با این باخت، امشب قزوین را به مقصد یزد و برای برگزاری بازی سوم ترک می‌کنند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار