در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصویب شد؛

ضرورت نظارت بانک مرکزی بر مؤسسات اعتباری و حمایت از حقوق سپرده‌گذاران/ تاکید سران قوا بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور دیگر اعضا تشکیل جلسه داد.


ضرورت نظارت بانک مرکزی بر مؤسسات اعتباری و حمایت از حقوق سپرده‌گذاران/ تاکید سران قوا بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای این جلسه سران قوا ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملت شریف ایران؛ بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن که با توجه به تلاش دشمنان نظام در سیاه‌نمایی، تفرقه‌انگیزی و تهدید به تحریم، در سال جاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کردند.

در این جلسه، مواد تکمیلی از پیشنهاد بانک مرکزی در زمینه اصلاح نظام بانکی مورد بررسی قرار گرفت و بند‌های مربوط به تقویت نظارت بانک مرکزی بر مؤسسات اعتباری و بهبود مدیریت آن‌ها در جهت حمایت از حقوق سپرده‌گذاران و تجهیز منابع لازم و همکاری لازم قوه قضائیه در این جهت به تصویب شورای عالی رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
با سلام چرا کسانیکه واسه خودرو ثبت نام کرده اند باید به ارزش پولی که در تاریخ ثبت نام پرداخت کردند خودرو به انها تحویل شود اما سپرده گزاران در بانکها ارزش دارایی اونها به یک سوم کاهش پیدا کرده هیچ کس هم جوابگو نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
چند ساله ایران داره هزینه ی مقابله با تروریسما میده.و بقیه کشورها در کمال ارامش و اسایش به پیشرفت کشور و رفاه مردمشون فکر و تلاش میکنند.ایران هم داره در عوض کمک به مردم خودش حق مردمشا میبره برا کویت و قطر و ترکیه و لبنان و لیبی و سوریه و حتی کشورهای اروپایی ایجاد ارامش میکنند.اون کشورها در کمال ارامش پیشرفت میکنند و ایران پس رفت.چرا همش ایران بایست این هزینه ها را بپردازه.اونم از گلوی مردم بدبخت.اون وقت کشورها عربی در کمال اسودگی نفت و گاز خودشون و حتی نفت و گاز سهمیه ایرانا به راحتی از زیر زمین میفروشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
بله اینجا تازه یاد ملت میوفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
حق این ملت نیست با کارت ملی بذیم تو صف گوشت یخی حق این ملت نیست گوشت کیلوی صد تومن وخیلی چیزهای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
شما را بخدا قسم می‌دهم کمی بفکر مردم باشید بس دیگه بیخیالی.
Iran (Islamic Republic of)
.بینام.
۲۱:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
یک.پیشنهاد..هردولتی.که.مملکت.را.برای.۴.سال.میچرخاند.درگیر.مسایل.ومشکلات.روز..است.خوب..تحقیقات.واصلاحات.و.بازنگری.مدیریت..وبه.روز.کردن..وعلمی.کردن.برنامه.ریزی.و.ارامش. وتفکر.و.زمان.لازم.دارد..(پیشنهاد.میشود..که.برای..اماده.کردن.رفرم..اداری.در.هر. وزارتخانه.باشرکت مجلسیان.روحانیها..نیروهای .نظامی...و..یکتشکیلات.مستقل.زیرنطر.مقام معظم.رهبری.ایجاد.شود..که.البته.حاصل آنرا.چهار.سال.بعد.به.کار.خواهیم.گرفت..موفقیت.در.این.‌طرح....منوط.به.استفاده..از.نخبگان.درهر.رشته..وموضوع.میباشد........انشاا.......
Germany
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
سود بانک ها را به قبل برگردونید
France
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
چقدر به فکر مردم هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
از سازمان فضایی چه خبر
آخرین اخبار