فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲۲ سارق و اعتراف به ۳۶ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت از روند رو به رشد اجرای طرح‌های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با سارقان به خصوص در مناطق آلوده و جرم خیز در هفته‌های اخیر گفت و افزود: روز‌های ناخوش برای سارقان و مخلان نظم و امنیت در راه است.

وی ادامه داد: در همین راستا طی ۷۲ ساعت گذشته و پس از شناسایی و هماهنگی با مراجع قضایی، چندین طرح با حضور مقتدرانه پلیس در برخی مناطق جرم خیز و آلوده اجرا شد و ماموران موفق شدند ۲۲ نفر سارق را دستگیر و برای بازجویی‌های فنی و تخصصی به مقر‌های انتظامی انتقال دهند.

سرهنگ زراعتیان بیان کرد: دستگیر شدگان در بازجویی‌های اولیه به ۳۶ فقره سرقت از جمله سرقت منزل، درون خودرو، دوچرخه، احشام، موتور سیکلت و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف و ضمن ابراز ندامت و پشیمانی اظهارکردند خسارت مالباختگان را جبران خواهند کرد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضایی شدند، تصریح کرد: در میان اعتراف‌های سارقان، بیشترین سرقت‌ها مربوط به سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت می‌باشد که دارای استحکامات لازم نبوده اند.

این مقام انتظامی به مالکان ساختمان‌های در حال ساخت و نیمه کاره توصیه کرد: حتی المقدور برای اماکن در حال ساخت از نگهبان استفاده کنند و آلات و ادوات ساختمانی را بدون حفاظ رها نکنند و سعی کنند محل مناسبی که دارای قفل و تجهیزات لازم برای جلوگیری از سرقت است را برای نگهداری وسایل ساختمانی پیش بینی کنند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.