فرمانده انتظامی غرب استان تهران

انهدام باند ۳ نفره تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران/ کشف ۲۳۰ کیلوگرم مرفین

سردار خانچرلی از انهدام باند ۳ نفره تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۲۳۰ کیلوگرم مرفین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: مأموران مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، در جریان فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در شهریار قرار گرفته و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان، اخباری از حمل موادمخدر توسط افرادی از مناطق جنوب شرقی کشور به استان تهران به دست آمد و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با تحقیقات تکمیلی پلیس، مشخص شد قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مرفین را از جنوب شرقی کشور تحویل و در حال انتقال آن به تهران هستند که مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با رصد اطلاعاتی محور‌های مواصلاتی منتهی به استان تهران، سوژه‌های از قبل شناسایی شده را کنترل و در عملیاتی ویژه، ۳ دستگاه خودرو از آنان توقیف و به پلیس موادمخدر استان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۲۳۰ بسته یک کیلویی مرفین کشف کردند، خاطرنشان کرد: در همین رابطه، ۳ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

توقیف محموله ۲۳۰ کیلویی مرفین در غرب استان تهران

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار