فرمانده انتظامی استان سمنان:

امروز امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی است/مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام هستند

سردار قاسمی گفت: تبلور شعار پلیس مقتدر و مهربان یکی از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که سرلوحه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها در مدیریت و فرماندهی ناجا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح االامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع فرماندهان انتظامی استان و شهرستان‌های تابعه با بیان اینکه خدمت‌رسانی گسترده به مردم در سایه تعامل نزدیک و قوی بین جامعه و نیروی انتظامی یک سیاست در استان است، گفت: پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند و لذا بدون تعامل با مردم نمی‌تواند رسالت خود را ایفا کند.

وی افزود: تبلور شعار پلیس مقتدر و مهربان یکی از سفارش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است که سرلوحه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها در مدیریت و فرماندهی ناجا قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه پلیس خود را موظف به اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا می‌داند، تصریح کرد: سخنان و فرمایشات معظم له در مورد حرکت روبه‌جلو و پیشرفت ناجا نشان می‌دهد که پلیس درراه رسالت خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همیشه برای خدمت‌رسانی در میدان بوده است.

سردار قاسمی اقتدار و امنیت را آثار و برکات انقلاب و حکومت اسلامی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند متعال به ملت ایران اسلامی بود که امروز رسالت ما مراقبت و حفاظت از این نعمت و دستاوردهای آن است.

وی بابیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام هستند، ابراز کرد: ما نیز می‌پذیریم که در برخی حوزه‌ها ازجمله اقتصاد، مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات هم با تلاش و عزم مسئولان قابل‌حل است.

فرمانده انتظامی استان سمنان درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی و بابیان اینکه انقلاب با ایجاد نظام الهی به ملت ایران عزت، آبرو و شرف بخشید، گفت: شکر نعمت انقلاب، پاسداری از ارزش‌های آن است.

سردار قاسمی ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی، کار و تلاش مجاهدانِ و درنهایت وحدت و همبستگی مردم را مثلث حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: اگر این سه شاخص همواره وجود داشته باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر کشور خدشه وارد سازد.

وی در پایان و بابیان اینکه امروز امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: ولایت‌مداری رمز تداوم نظام اسلامی و از تاکیدات مکرر شهدای ما است.

انتهای پیام / گ

نشست فرماندهان انتظامی استان سمنان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار