وزیر ورزش به اعتراض ورزشکاران رشته‌های مختلف به فوتبالیست‌ها واکنش نشان داد

مسعود سلطانی فر در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی شهید خوراکیان به اختلاف ایجاد شده بین ورزشکاران و فوتبالیست‌ها واکنش نشان داد.

وزیر ورزش به اعتراض ورزشکاران رشته های مختلف به فوتبالیست ها واکنش نشان دادبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره شهید خوراکیانوزیر ورزش و جوانان در مورد اعتراض ورزشکاران رشته‌های مختلف به پاداش‌های فوتبالیست‌ها گفت: از خودشان بپرسید!

او در ادامه افزود: نیاز داریم تا امکانات ورزشی بیشتری ساخته شود. مجموعه ورزشی شهید خوراکیان مکان مناسبی است و موجبات شور و شعف مردم را فراهم می‌کند.

وزیر ورزش در مورد توسعه ورزش همگانی در محلات گفت: کار مشترکی که ما باید با تمام دستگاه‌ها به خصوص شهرداری انجام دهیم می‌تواند باعث توسعه ورزش همگانی شود. خوشبختانه شهرداری‌ها به خصوص شهرداری تهران در ۲۰، ۲۵ سال اخیر در زمینه توسعه مکان‌های ورزشی فعالیت‌های خوبی انجام داده است. ما در وزارت ورزش و جوانان نیز کار‌های زیادی انجام داده ایم و نیروی‌های مسلح، آموزش و پرورش و دستگاه‌های دیگر نیز در حال فعالیت هستند. در تلاش هستیم تا به مرور بین تمام دستگاه‌ها یک همگرایی ایجاد کنیم تا از اوقات غیر قابل استفاده شان برای مردم استفاده کنیم.

هرکس که بخواهد ورزش کند مشکلی نخواهد داشت

او در مورد همکاری صورت گرفته بین دستگاه‌های مختلف برای توسعه امکانات ورزشی کشور گفت: شاهد ایجاد یک رویکرد بسیارخوب در بین دستگاه ها‌ی کشور هستیم تا امکانات ورزشی را در اختیار مردم قرار دهند. در سطح شهر تهران می‌توانیم بگوییم در بیش از ۹۰ درصد از نقاط شهر با کمبود امکانات ورزشی مواجه نیستیم. ما کمبود نداریم و هرکس که بخواهد ورزش کند مشکلی نخواهد داشت مگر ۱۰، ۱۵ درصد نقاط شاید کمی با امکانات ورزشی فاصله داشته باشند که در تلاش هستیم مشکل حل شود.

 امکانات ما نسبت به پیش از انقلاب ۱۴ برابر شده است

سلطانی فر در مورد توسعه امکانات ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مکان‌های ورزشی ما پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از ۱۰۰۰ مکان مناسب بود، اما در زمان حال این عدد به بیش از ۸۷۰۰ رسیده است. همه‌ی بخش‌ها به مانند آموزش و پرورش، دانشگاه ها، نیرو‌های مصلح و بخش‌های صنعتی در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شان فضا‌های ورزشی زیادی ایجاد کردند. امکانات ما نسبت به گذشته ۱۴ برابر شده است.

 


بیشتر بخوانید:

آماده سازی طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای دربی اصفهان

زمانی: بدون اجازه وزیر در استقلال کسی جرات ندارد کاری بکند/ تا سلطانی‌فر هست به ورزش نمی‌آیم/ هواداران استقلال زیر بار هر اتفاقی نمی‌روند

گزینه سفارشی تیم ملی فوتبال به نیمکت نزدیک شد


انتهای پیام/

صحبتهای سلطانی فر در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی خوراکیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بقیه ورزشکار ها راست می گویند آنها مدال طلا می آوردند و پرچم ایران بالا می برند .به فوتبالیست ها پول زیادی می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۴:۳۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
خیلی زحمت کشیدید دکتر ! پس شما انجا چه کاره اید؟
آخرین اخبار