مدیرعامل راه آهن خبر داد:

پیشرفت ۸۵ درصدی رمپ اتصال مترو به ایستگاه راه آهن

محمد زاده گفت: پیشرفت فیزیکی رمپ اتصال مترو به ایستگاه راه آهن به ۸۵ درصد رسید.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای کمیسیون عمران مجلس به همراه مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره راه آهن از ایستگاه راه آهن تهران و پروژه‌های در دست اجرا بازدید کردند.

اعضای کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این بازدید از خطوط تبادلی ایستگاه راه آهن و متروی شهری تهران، کارخانجات اساسی تعمیرات واگن‌های قطار‌های مسافری بازدید داشتند.

گفتنی است، هدف از این بازدید، بررسی آخرین وضعیت سرمایه گذاری‌های صورت گرفته توسط بخش دولتی و خصوصی به منظور افزایش ظرفیت ریلی در حوزه جابه جایی مسافر و حمل بار بود.

در حاشیه این رویداد سعید محمد زاده مدیرعامل راه آهن از حسن توجه نمایندگان مجلس به بخش ریلی قدردانی و نمایندگان هم با تقدیر از اقدامات انجام شده، توجه بیشتر به این حوزه را همچون گذشته وعده دادند.

رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در ایستگاه مرکزی راه آهن تهران، از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در این ایستگاه قرار گرفتند و گفتگو‌هایی با مسافران و مردم داشتند.

رمپ اتصال مترو به ایستگاه راه آهن هم اکنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین پله برقی و نصب تاسیسات روشنایی، آماده بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار