رایزنی در خصوص بهره برداری از مراکز درمانی استیجاری شهرستان‌های پاوه وجوانرود

بمناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر و رایزنی در خصوص بهره برداری از مراکز درمانی استیجاری شهرستان‌های پاوه وجوانرود و تسهیل در ساخت مراکز ملکی، مدیردرمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با امام جمعه پاوه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در دیدار حجتی مدیردرمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با امام جمعه پاوه ماموستا قادری گفت : باید در کشور اسلامی کار برای مردم وخدمت به مردم در اولویت باشد.

وی گفت : تکریم ارباب رجوع وخدمت به مردم میتواند منجر به جذب افکار عمومی ونفوذ در قلوب آنان گردد.

حجتی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب رااتحاد بین مذاهب برشمرد وگفت:از سال گذشته که تو فیق خدمت به مردم در این حوزه نصیبم شد سعی نمودیم درمان تامین اجتماعی را در استان توسعه دهیم وخود را موظف میدانیم که اقداماتی را که طی یک دهه اخیر مغفول مانده به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز درمانی شهرستان سنقر وکلیایی، احداث دو مرکز درمانی در پاوه وجوانرود را قریب الوقوع دانست وگفت:خرید وسایل وتجهیزات پزشکی مورد نیاز انجام شده وآزمون استخدامی این دو درمانگاه هم برگزار گردیده است. که باشروع بکار این دو مرکزشاهد افزایش رضایتمندی بیمه شدگان در منطقه اورامانات باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

تسهیل در ساخت مراکز ملکی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار