سردار آزمون به تمرینات زنیت ملحق می‌شود

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، امروز (سه شنبه) راهی تهران خواهد شد تا به روسیه برود و در تمرینات زنیت سن پترزبورگ شرکت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران و سابق روبین کازان روسیه که چندی پیش با عقد قراردادی به تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ پیوست، با پروازی از گنبد به تهران آمد تا سپس به روسیه برود و در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند.  

آزمون که پس از جام ملت‌های آسیا به ایران آمد و مشغول استراحت بود، قرار است در تمرینات تیم صدرنشین روسیه حضور یابد. قرارداد مهاجم تیم ملی ایران با زنیت، ۳ و نیم ساله و به ارزش ۱۲ میلیون یورو است.

زنیت سن پترزبورگ با هدایت سرگی سماک در لیگ برتر روسیه با کسب ۳۴ امتیاز در رده نخست قرار دارد و همچنین در رقابت‌های لیگ اروپا باید به مصاف تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه برود. نام این بازیکن ایرانی در فهرست اروپایی زنیت است و مشکلی برای دیدار با تیم ترکیه‌ای ندارد.

دیدار این دو تیم سه شنبه هفته آینده و به میزبانی استانبول برگزار می شود.

گفتنی است، سردار آزمون طی پنج و نیم فصل حضور در لیگ برتر روسیه، در ۱۵۴ مسابقه شرکت کرد که در جریان این بازی‌ها ۴۲ گل به ثمر رساند و سابقه بازی برای روستوف، روبین کازان و ... دارد.


بیشتر بخوانید:

آزمون به زنیت سنت پترزبورگ پیوست

درخشش لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ های مختلف

کی روش در غیاب مسئولان فدراسیون فوتبال ایران را ترک کرد/ خداحافظی نکونام با سرمربی تیم ملی

پایان دراماتیک داستان روزی روزگاری با کارلوس/ تبدیل سکانس‌های اکشن به ملودرام در فرودگاه!


انتهای پیام/

آزمون در لیگ اروپا شرکت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار