برد ذوب آهن و باخت سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان ، تیم ذوب آهن توانست میهمان خود ، همیاری آذربایجان غربی را با شکست بدرقه کند ولی تیم سپاهان در دیداری بیرون از خانه به شهرداری سیرجان باخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم ذوب آهن در  چهارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر امروز در ورزشگاه شفق اصفهان مقابل همیاری آذربایجان غربی صف‌آرایی کرد.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست این دیدار، سارا سبزه‌واری توانست دروازه همیاری را باز کند و گل اول را به نام خود به ثبت رساند. در این نیمه همیاری آذربایجان موفق نشد دروازه ذوب آهن را باز کند تا در نهایت دختران سبزپوش با برتری یک بر صفر در نیمه نخست به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این دیدار هیچ کدام از تیم‌ها موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن اصفهان به پایان برسد.

در دیگر دیدار های این هفته، تیم سپاهان در یک دیدار بیرون از خانه به مصاف شهرداری سیرجان رفت و در نیمه نخست با دریافت گل زهرا علیزاده از تیم شهرداری سیرجان ، به رختکن رفت؛ در نیمه دوم باز هم شهرداری سیرجان بود که توانست دروازه سپاهان را باز کند، سپاهان در این دیدار موفق نشد گلی به ثمر رساند و بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید.

انتهای پیام/م

ذوب آهن برد/ سپاهان باخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.