سرمربی تیم والیبال پیکان: انتخابات والیبال باید سال جاری برگزار شود

ترکاشوند گفت: سال آینده ترافیک سنگینی در تیم‌های ملی داریم و هر رئیسی که بیاید نیاز به زمان دارد تا برنامه هایش را پیاده کند.

محمد ترکاشوند در خصوص بازی فردای تیمش با شهرداری ورامین به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شهرداری ورامین صدرنشین لیگ برتر والیبال هست و در طول فصل یک شکست بیشتر نداشته است و بازیکنان خوب و با تکنیکی دارد، ولی ما هم در این هفته تمرینات خوب و منظمی داشتیم و بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند و شناخت خوبی نسبت به هم داریم. امیدوارم بازی لذت بخشی برای تماشاگران و بازیکنان باشد و بار فنی زیادی هم داشته باشد.

او در خصوص نبود ویدئو چک در لیگ برتر گفت: نبود ویدیو چک آسیب زیادی به تیم‌ها می‌رساند باید تیم‌های شهرستانی هم درخواست ویدئو چک دهند، ولی از طرفی هم بسیار هزینه بر است و پرداخت هزینه ویدئو چک برای باشگاه‌ها هزینه کمی نیست در هر بازی باشگاه باید هفت میلیون هزینه برای ویدیو چک پرداخت کند و این در طول یک فصل والیبال ما مبلغ بسیار زیادی می‌شود. فدراسیون باید به راه حل مناسبی بیندیشد، چون وقتی ویدئو چک باشد هم مسائل حاشیه‌ای کم می‌شود وهم لطمه روحی و روانی به بازیکنان وارد نمی‌شود.

ترکاشوند در خصوص تیم ملی بزرگسالان گفت: اینکه بخواهیم در تیم ملی بزرگسالان نتیجه بگیریم بستگی به این دارد که بازیکنان ما که در حال حاضر در خارج کشور بازی می‌کنند تا چه اندازه آماده هستند و چه مقدار در این مدت بر بار فنی آن‌ها افزوده شده است. بازیکنان داخل کشورمان هم در لیگ پویایی حضور داشتند، چون امسال هشت تیم بالای جدول تقریبا در یک سطح بودند و قدرت‌های اصلی لیگ همین هشت تیم هستند.

سرمربی تیم والیبال پیکان در خصوص تیم ملی افزود: اگر تیم ملی نتواند نتایج در خور شان خود را در آینده کسب کند یعنی به یک پوست اندازی کلی نیازمند است و پوست اندازی هم به زمان و تجربه نیاز دارد. همین طور که ۵-۶ سال زمان برد تا بازیکنان مطرح الان ما به این شرایط برسند.

ترکاشوند در خصوص انتخابات سال آینده فدراسیون گفت: زودتر از این‌ها باید انتخابات فدراسیون برگزار می‌شد. سال آینده دیر است، چون ما در سال آینده ترافیک سنگینی در تیم‌های ملی داریم و هر رئیسی که بیاید تا برنامه هایش را پیاده کند زمان نیاز دارد و وقتی انتخابات به عقب می‌افتد ما زمان را از دست می‌دهیم.

او در پایان خواستار پیشرفت هر چه بیشتر والیبال ایران از لحاظ فنی شد و و خواست تا هر رئیسی که به فداسیون می‌آید به والیبال این سرزمین خدمت کند.

انتهای پیام/

اظهارات ترکاشوند درباره دیدار تیمش با شهرداری ورامین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار