معاون وزیر کار مطرح کرد؛

۱۴ میلیون کار در کشور داریم

صادقی‌فر با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون کار در کشور داریم، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی تحت تأثیر آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، ابراهیم صادقی‌فر معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران، کارفرمایان و تعاون گران استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم از کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان قم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه فجر، گفت: باید قدر دان کسانی بود که همپای امام راحل در عرصه‌های جنگ، سازندگی، تولید و صنعت زیر آن همه بمب و تحریم‌های اقتصادی و تورم توانستند اقتصاد کشور را سرپا نگه دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیون کار در کشور داریم، تصریح کرد: امروز بنگاه‌های اقتصادی تحت تأثیر آسیب‌های اجتماعی است و وظیفه ما کنترل آن است که می‌توان از طریق مسکن کارگری و سهام عدالت از بروز بی‌انگیزگی در میان کارگران جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه در هیچ‌یک از وقایع فتنه‌انگیز رد‌پای هیچ یک از کارگران را نخواهید دید، افزود: بعثت انقلاب از نظر کارگر و کارفرمایی یعنی ارتقاء سطح تولید و کیفیت زندگی کارگری.

معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه فجر امسال برای جامعه کارگری دارای اهمیت بالایی است، افزود: برای اینکه حسرت‌ها را در دل جامعه افزایش دهد به دنبال رقم زدن اتفاقات بد برای مردم است.

وی ادامه داد: اتفاقات تلخی که خیلی از ما به آن دامن زدیم و همه ارکان‌ها و ساختار را با نقد‌هایی نسنجیده زیر سؤال بردیم.

صادقی‌فر اعتماد را یکی از عوامل پیشرفت صنعتی نامبرد و گفت: زمانی که مسئولان مهندسان و کارگران را قبول ندارند و اعتمادی به توان داخلی نداریم به پیشرفت عالی دست پیدا نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ نرم می‌خواهد به مردم بگوید ما نمی‌توانیم، ادامه داد: جنگ نرم در بعد فرهنگی می‌خواهد افتخار‌زدایی و سیاه‌نمایی کند و اتفاق بد را انقدر بزرگ نشان می‌دهند که اتفاقات خوب دیده نمی‌شود، در عرصه اجتماعی نیز روحیه و اندیشه و ایجاد بد‌بینی و القا یأس و نا امیدی از کار‌های دشمن در جنگ نرم بوده است.

وی افزایش شاخص‌های ورزشی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی را از جمله روش‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت: تکریم و پاسداشت کار و کارگر، ایجاد همبستگی، تقویت روحیه خلاق و نوآوری، الگو سازی از نخبگان کار و تولید، جلب مشارکت بنگاه‌های اقتصادی از جمله فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/الف

۱۴ میلیون کار در کشور داریم

برچسب ها: وزارت کار ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.