فنونی‌زاده: اظهارات تقوی درباره پرسپولیس کذب محض است/ مسئولان فوتبال نباید برای تقوی کارت مربیگری صادر کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تقوی برای حمایت از استقلال صحبت‌هایی کذب علیه پرسپولیس به زبان آورده است.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات محمد تقوی علیه سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: سازمان لیگ مقصر است که به فردی همانند تقوی که در رسانه‌های بیگانه صحبت می‌کند کارت مربیگری می‌دهد. البته نباید به اظهارات تقوی توجهی شود چرا که او سابقه زیادی در فوتبال کشورمان ندارد و بعد از چند ماه مربیگری در تراکتورسازی به خارج از کشور رفت.

تقابل با هواداران پرسپولیس برای تقوی عواقب بدی دارد

او ادامه داد: تقوی برای حمایت از استقلال صحبت‌هایی علیه پرسپولیس انجام داده است که اظهاراتش کذب محض است. او باید بداند پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نباید روبروی هواداران این تیم قرار بگیرد چرا که عواقب ناگواری برایش خواهد داشت.

فنونی زاده درباره اینکه تقوی به دنبال مربیگری در استقلال است، گفت: تقوی باید بداند که پیشکسوتان زیادی از استقلال هستند که به نیمکت این تیم چشم دوختند و آن‌ها فرصت خودنمایی به تقوی نمی‌دهند تا خود را در تیم استقلال ثابت کند.

تقوی خائن محسوب می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: تقوی از رسانه‌های بیگانه پول دریافت می‌کند تا علیه ایران صحبت کند و او خائن محسوب می‌شود. به هر حال مسئولان فوتبال نباید دوباره به او اجازه بدهند تا در ایران مربیگری کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان پرسپولیس نباید به اظهارات تقوی توجه کنند و فقط تمرکزشان به بازی خود باشند تا روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و برای سومین بار قهرمان لیگ برتر شوند.


 بیشتر بخوانید: ارتزاق از پول ایران و خوش خدمتی به رسانه‌های معاند/ سرمربی سابق لیگ برتر سر از ایران اینترنشنال در آورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار