حجت الاسلام منتظری خبر داد؛

ارجاع پرونده سایت دیوار به دادسرا/ دستگاه قضا تنها مسئول مبارزه با ولنگاری‌ها در فضای مجازی نیست

دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سایت دیوار توضیحاتی داد.

پرونده سایت دیوار به دادسرا ارجاع شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه نشست خبری آغاز به کار دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰ در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا پلیس فتا از مقامات قضائی درخواست کرده است که به برخی از جرایم رخ داده در سایت دیوار ورود پیدا کند؟ گفت: پرونده این موضوع ظاهراً دیروز ارجاع شده و دادسرا به آن رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ درخواست پلیس از قوه قضاییه برای مسدود شدن سایت دیوار

دادستان کل کشور همچنین در پاسخ به سوال دیگری که مدعی بود شاهد بی بند و باری‌های گسترده در فضای مجازی هستیم و آیا قوه قضائیه برای رسیدگی به این موضوع تصمیم خاصی گرفته است، اظهار کرد: رسیدگی به این موضوع فقط وظیفه قوه قضائیه نیست و فقط برخورد قضائی نیز در این ارتباط کافی نیست. باید کار فرهنگی انجام شود و در این چهارچوب فضای مجازی مورد رسیدگی شود. بخش‌های هنری و هنرمندان نیز باید مقداری در این مسیر حرکت کنند و همانطور که گفتم فقط برخورد قضائی کافی نیست.

وی افزود: اگر ما این ولنگاری‌ها را رها کنیم دود آن به چشم مردم می‌رود و خانواده‌ها آسیب می‌بینند. ما انتظار داریم که در دیگر دستگاه‌های مسئول نیز در این زمینه همکاری و همراهی کنند و قطعاً دستگاه قضائی نمی‌تواند به تنهایی در این زمینه موفق باشد. ما انتظار داریم که بخش‌های مختلف مسئول به صحنه بیایند و در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

توضیحات دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سایت دیوار

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
سعی کنید مشکلشون رو حل کنید نه فیلتر. من از دیوار تقریبا هر روز استفاده می کنم. یه ماشین و یه جفت لاستیک دست دوم رو از طریق این سایت برای فروش گذاشتم و خدا رو شکر همون روز اول فروش رفت.برای کاریابی هم هر روز این سایت رو چک می کنم.
آخرین اخبار