سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

قاچاق دام زنده یکی از دلایل کمبود گوشت قرمز در کشور است/ تشدید فعالیت گشت‌های تعزیرات برای نظارت بر بازار شب عید

رایگانی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال گشت‌های تعزیرات در میادین میوه و تره‌بار و دیگر بازار‌ها فعال‌تر از گذشته خواهند شد و هموطنان در صورت مشاهده گرانفروشی مراتب را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

قاچاق دام یکی از دلایل کمبود گوشت قرمز در کشور استیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قاچاق دام باعث کاهش گوشت قرمز در بازار شده است، اظهار کرد: یکی از دلایل کمبود گوشت قرمز در بازار، قاچاق دام زنده است و این موضوع بر عرضه گوشت قرمز تاثیر خواهد گذاشت.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارات رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار مبنی بر اینکه تعرفه مشخصی برای قیمت‌گذاری خشکبار وجود ندارد، اظهار کرد: وظیفه اتاق اصناف قیمت‌گذاری کالا و اقلام است.

وی با اشاره به برخورد تعزیرات با گرانفروشی در ایام پایانی سال گفت: هیچ کالایی در کشور وجود ندارد که قیمت‌گذاری نشده باشد، لذا با توجه به قیمت‌گذاری‌هایی که اتاق اصناف انجام داده و تعرفه‌ها برای فروش اقلام مشخص شده است، اتحادیه‌های هر صنف باید بر نحوه عملکرد صنوف خود نظارت داشته باشند.

رایگانی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال گشت‌های تعزیرات در میادین میوه و تره‌بار و دیگر بازار‌ها فعال‌تر از گذشته خواهند شد و هموطنان در صورت مشاهده گرانفروشی و یا احتکار مراتب را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برخورد سازمان تعزیرات با گرانفروشی در ایام پایانی سال ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۰۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام میشه بگید گوسفندی که بع بع میکنه چجوری بدون سروصدا از کنار ماموران مرزی رد میشن که متوجه نمیشن فکرکنم قبلش کلی به گوسفندا تعلیم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
آقا ببخشید میشه جلوی قاچاق دام بگیرید تا گوشت ارزون بشه. آخه دوماهه نمیتومیم گوشت بخرم.
آخرین اخبار