دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور مطرح کرد؛

حضور پرشور زوج‌های دانشجو در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن/ برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب در مشهد مقدس

حجت الاسلام و المسلمین خادمی گفت: حضور پرشور زوج‌های دانشجو در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان دشمنان است.

حضور پرشور زوج‌های دانشجو در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن/ برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب در مشهدمقدسحجت الاسلام و المسلمین محمد خادمی دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در گفت وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مصادف شدن اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس همزمان با ۲۲ بهمن، اظهار کرد: یکی از بهترین کاروان‌های بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی کشور با ۲۲ بهمن مصادف می‌شود و نزدیک به هزار زوج جوان از سراسر کشور که میهمان مقام معظم رهبری هستند، در این راهپیمایی حضوری چشمگیر و پرشکوه خواهند داشت.

وی افزود: این زوج‌ها در ۲۱ بهمن به مشهد اعزام خواهند شد و شب در حرم مطهر برایشان برنامه‌ای در نظر گرفته شده است؛ زوج‌های دانشجو صبح ۲۲ بهمن در راهپیمایی شرکت می‌کنند و عصر همین روز  برنامه جشن انقلاب برای آنها برگزار می‌شود که یکی از بهترین جشن‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین خادمی بیان کرد: پیام حضور این زوج‌ها در طرح همسفر تا بهشت و سفر به مشهد مقدس، برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب  و تاکید بر اینکه تا امروز توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم و از این پس نیز می‌توانیم، خواهد بود.


بیشتر بخوانید: پیش بینی اعزام ۱۵ هزار زوج در طرح همسفر تا بهشت/ آمادگی اعزام دانشجویان مناطق زلزله‌زده را داریم


دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: این جوانان قصد دارند به مردم، مسئولان، دوستان و دشمنان بگویند، اسلام و انقلاب اسلامی ثابت کرد که ما می‌توانیم و توانسته‌ایم.

وی بیان کرد: امیدوارم این گروه مخاطب زوج‌های جوان که زندگی شیرین خود را در کنار امام رضا (ع) آغاز می‌کنند، با شرکت در این راهپیمایی مشتی محکم به دهان دشمنان انقلاب اسلامی و ایران بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین خادمی اظهار کرد: امیدوارم همه مردم عزیز ایران به ندای مستضعفین جهان و فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفته و در کنار خانواده خود در این راهپیمایی شرکت کنند، این راهپیمایی مراسمی است که باید پیر و جوان در آن شرکت کنند، زیرا تکلیف شرعی همه ماست.

وی گفت: انشاءالله مردم با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی بتوانند در ماندگاری انقلاب و استقامتی که داریم نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار